با حضور عضو شورای اسلامی شهر تهران برگزار شد؛

آیین رونمایی از مقبره شهدای گمنام در بوستان شقایق منطقه ۱۹

مقبره دو شهید گمنام آرمیده در بوستان شقایق در منطقه ۱۹ امروز با حضور عضو شورای اسلامی شهر تهران و شهردار منطقه ضمن رعایت پروتکل‌های بهداشتی رونمایی شد.
کد خبر: ۴۰۸۱۱۳
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۷ - 29July 2020

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، مجید فراهانی رئیس کمیته بودجه و نظارت مالی شورای اسلامی شهر تهران در مراسم رونمایی از مقبره دو شهید گمنام آرمیده در بوستان شقایق منطقه ۱۹ ضمن قدردانی از همت شهردار و عوامل شهرداری این منطقه در ساخت این مقبره با صرف کمترین زمان و هزینه اظهار داشت: احداث مقبره شهدای گمنام در چنین مکانی، ضمن ایجاد فضایی برای قرائت فاتحه و نماز بر سر مزار شهدا، یادآور دوران آتش و خون و روز‌های حمله ستمگرانه دشمن به این کشور برای شهروندان است.

آیین رونمایی از مقبره شهدای گمنام در بوستان شقایق منطقه ۱۹

این مسئول ادامه داد: ایجاد چنین یادبودی در منطقه‌ای که آمار بالایی از شهدای دفاع مقدس را به خود اختصاص داده است می‌تواند مسجد و میعادگاه عاشقان و نیز مکانی برای برگزاری مراسم‌های فرهنگی محسوب شود.

در این مراسم علی توکلی شهردار منطقه نیز با اشاره به درخواست خانواده معزز شهدا برای ساخت بنای یادبود دو شهید آرمیده در این بوستان بیان کرد: جای بسی شکر دارد که با همت و اراده امور ایثارگران و تلاش همکارانم این مکان روحانی در کمترین زمان ساخته شد و امید است که منشأ خیر و برکت برای همه شهروندان این منطقه باشد.

به گفته او المان این مقبره به شکل آجرنما و گنبدی بوده که در ابعاد شش در شش و با ارتفاع چهار متر احداث شده است.

آیین رونمایی از مقبره شهدای گمنام در بوستان شقایق منطقه ۱۹

در پایان این مراسم که آیت الله سید عیسی موسوی هشترودی، سرهنگ احمد یوسف پور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ابوذر، مجتبی سالک رئیس سازمان بسیج مستضعفان شهرداری تهران، جمعی از مدیران شهرداری و هیئت رئیسه شورایاران منطقه نیز حضور داشتند ضمن قرائت فاتحه، مزار شهدای گمنام گل افشانی و به مقام شامخ شهدا ادای احترام شد.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار