سخنگوی وزارت بهداشت مطرح کرد؛

شناسایی ۲۶۳۶ بیمار جدید مبتلا به کرونا/ بهبودی بیش از ۲۵۹ هزار بیمار

سیما سادات لاری از شناسایی دو هزار و ۶۳۶ بیمار جدید مبتلا به ویروس کرونا در کشور خبر داد.
کد خبر: ۴۰۸۱۱۹
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۷ - 29July 2020

شناسایی ۲۶۳۶ بیمار جدید کووی۱۹در کشور/ انجام بیش از دو میلیون و ۴۰۵ هزار آزمایش تشخیص کرونابه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «سیما سادات لاری» سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درباره آخرین آمار مبتلایان به ویروس کرونا در کشور اظهار داشت: از دیروز تا امروز و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۶۳۶ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی و یک هزار و ۶۰۴ نفر از آنها بستری شدند.

وی ادامه داد: مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۲۹۸ هزار و ۹۰۹ نفر رسید.

لاری گفت: متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۹۶ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جانباختگان این بیماری به ۱۶ هزار و ۳۴۳ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت افزود: خوشبختانه تاکنون ۲۵۹ هزار و ۱۱۶ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: چهار هزار و  ۲۷ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند؛ همچنین تاکنون دو میلیون و ۴۰۵ هزار و ۸۶۲ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

لاری گفت: استان‌های تهران، مازندران، گلستان، فارس، آذربایجان شرقی، اردبیل، اصفهان، البرز، ایلام، خراسان رضوی، کرمان، خراسان شمالی، سمنان، لرستان و هرمزگان در وضعیت قرمز قرار دارند؛ همچنین استان‌های آذربایجان غربی، خوزستان، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، زنجان، همدان، کهگیلویه و بویراحمد، مرکزی، یزد، گیلان و قم هم در وضعیت هشدار قرار دارند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار