وصیت‌نامه شهید فرخ حیدری:

اتحاد خود را حفظ کرده و در مقابل دشمنان سست نشوید

در وصیت‌نامه شهید فرخ حیدری آمده است: اتحاد خود را حفظ كنيد و از تفرقه و جدايى بپرهيزيد كه مايه شكست و ذلت است در مقابل دشمنان اسلام و منافقين و ضدانقلابيون داخلى سست نشويد و در اين راه صبر و استقامت بورزيد.
کد خبر: ۴۰۸۲۰۱
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۰ - 29July 2020

اتحاد خود را حفظ کرده و در مقابل دشمنان سست نشوید

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، شهید فرخ حيدری، فرزند شجاع در تاریخ اول فروردین 1345 به دنیا آمد و در تاریخ 17 اسفند 1362 در جزیره مجنون طی عملیات خیبر به شهادت رسید.

در وصیت‌نامه شهید آمده است:

بسم الله الرحمن الرحيم

«من المؤمنين رجال صدقوا ما عاهدوالله فمنهم من قضى نحبه و منهم من ينتظر و ما بدلوا تبديلا»

با سلام و درود به رهبر كبير انقلاب اسلامى ايران، آن پير جماران و اختر تابناک انقلاب كه با فروزندگى خويش شب تار را براى ما روز سپيد گردانید و ملت ما را از جهل و ظلمت رهانيد و مايه عزت هميشگى مستضعفين جهان شد و سلام بر امت شهيدپرور و رزمندگان حماسه آفرين امام زمان(عج)در راه خدا مى جنگم و گرانبهاترين سرمايه ام يعنى جان خود را در راه الله فدا مى كنم تا بتوانم به مقصد نهايى خود نزديك شوم و به لقاءالله بپيوندم. 

مگر شهادت سعادت نيست، پس اى گلوله ها دريابيد مرا،. حال كه به سوى ديار عاشقان ابدى رهسپار مى شوم درمانده و عاجزم و نمى دانم چگونه از شما ملت بزرگ كه مكتب الهى و محمدى را احيا و ياد صحنه هاى غزوات رسول اكرم(ص) را در اذهان زنده كرديد و از امام عزيز كه سراسر عمر خود را فداى احياء آيين اسلام كرد تشكر هميشگى را انجام دهم.

اى امت سرافراز رسول اكرم (ص) كه به ضمانت ابرمرد تاريخ پا در گودى مبارزه با كفر جهانى نهاديد و در اين راه هزاران قربانى فدا كرديد و موجب خشنودى امام زمان (عج) شديد. 

من بنده روسياه خدا روسياه تر از آن هستم كه براى چنين امتى سخنى داشته باشم، زيرا كه پيامم را خونم با زبانى گويا و كلامى شيرين بيان مى كند. با اين حال برای يادآورز هم كه شده تقاضاهایی دارم كه متذكر می شوم، اى ملت شجاع و شهيدپرور ايران، فضل الهى شامل حال شما شده است. 

آن را حفظ كنيد و مبادا او را تنها بگذاريد، اكنون صداى هل من ناصر ينصرنى روح الله بلند است به فرماندهى امام زمان(عج)، جوانان به پا خيزيد و به كمك رزمندگان بشتابيد كه قدس در انتظار شماست و راه آن از كربلا مى گذرد. 

شما هستيد كه بايد به وعده صديق الهى كه همان پيروزى حق بر باطل است جامه عمل بپوشانيد، برادران و خواهران اگر طالب سعادت ابدى هستيد بدانيد كه تنها با شهادت است كه مى توان به سعادت اخروى دست يافت و نعمت شهادت به دست نمى آيد مگر با شناخت خدا و شناخت خدا ميسر نمى شود مگر با شناخت خود و شناخت خود و نفس امكان ندارد مگر اينكه پرده غفلت از ديدگان كنار زده شود و كدورت ها از قلوب پاک شود. 

ملت عزيز بدانيد كه اين اسلام و آزادی‌ها به قيمت گزافى به دست ما رسيده است شهداى زيادى كه در رأس آنها روحانيت مبارز بوده اند و در اين راه خون خود را براى‌ آبيارى نهال‌ انقلاب اسلامى هديه كردند.

اين بنده حقير عاجزانه از شما خواهان است كه اتحاد خود را حفظ كنيد و از تفرقه و جدايى بپرهيزيد كه مايه شكست و ذلت است در مقابل دشمنان اسلام و منافقين و ضدانقلابيون داخلى سست نشويد و در اين راه صبر و استقامت بورزيد، چرا كه خدا با صابرين است. از كمبودها ناراضى نباشيد، زيرا حاصلى كه از انقلاب به دست آمده در مقابل اين گونه كمبودهاى مادى خيلى عظيم است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار