سرهنگ پاسدار منصور زارع خبر داد؛

تکمیل یادمان شهدای «زردین» شهرستان تفت

سرهنگ پاسدار «منصور زارع» گفت: یادمان شهدای زردین شهرستان تفت تا پایان سال تکمیل می‌شود.
کد خبر: ۴۰۸۲۱۰
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۱ - 29July 2020

سرهنگ پاسدار «منصور زارع»، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در یزد اظهار داشت: در اجرای مصوبات صورت‌جلسه استانداری، در رابطه با برنامه‌های گرامی‌داشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و شورای هماهنگی حفظ آثار، جلسه‌ای در دفتر فرماندار تفت برگزار شد.

سرهنگ پاسدار منصور زارع ادامه داد: این جلسه  با حضور «علیرضا نوکار» فرماندار تفت، سرهنگ پاسدار سید«مصطفی آقایی» فرمانده سپاه تفت، «محمد جواد نعمتی» معاون سیاسی اجتماعی فرمانداری تفت، «احمد محمودی» مسئول بنیاد شهید تفت، «علی بردستانی» نماینده جهاد کشاورزی تفت، «کاظم دهقانی» نماینده دفتر امام جمعه تفت، سرهنگ دوم سید «داوود سید محسنی» مسئول تحقیقات اداره کل حفظ آثار یزد برگزار شد و در رابطه با تکمیل یادمان‌های شهدای گمنام این شهرستان بحث و تبادل نظر شد.

زارع با اشاره به دستور استانداری مبنی بر احداث و تکمیل یادمان‌های شهدای گمنام اظهار کرد: با توجه به اقدامات خوب شهرستان تفت در رابطه با ساخت یادمان‌های شهدای گمنام، مقرر شد یادمان‌ شهدای زردین تا پایان سال تکمیل شود. همچنین با عنایت به دستورالعمل اداره کل حفظ آثار و نگهداری یادمان‌های شهدای گمنام مقرر شد فرمانداری شهرستان تفت اسامی هیئت امنای یادمان‌های شهدای گمنام را بر اساس فرم مربوطه ظرف دو ماه آینده به اداره کل حفظ آثار ارسال کند.

سرهنگ پاسدار منصور زارع با اشاره به حماسه‌های شهرستان تفت، در مبارزه با ویروس کرونا و جهاد مؤمنانه اظهار کرد: با همکاری سپاه و فرمانداری تفت به تولید فیلم‌هایی در این زمینه پرداخته می‌شود تا در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شود.

زارع ادامه داد: به‌منظور بیان نقش شهرستان تفت در هشت سال دفاع مقدس در دانشنامه دفاع مقدس استان مقرر شد با مساعدت فرمانداری و با محوریت سپاه شهرستان و با همکاری بنیاد شهید، جهاد، آموزش و پرورش و سایر دستگاه‌ها اطلاعات لازم برای تدوین مقاله جمع‌آوری و ظرف یک ماه آینده مقاله آن توسط نویسنده‌ای نوشته شده و جهت ارزیابی و پرداخت هزینه آن به اداره کل حفظ آثار ارسال شود.

زارع با اشاره به گرامی‌داشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس بیان کرد: با عنایت به برنامه تولید کتاب برای ارائه در کنگره ملی شهدای استان یزد مقرر شد برنامه‌ریزی لازم جهت تولید حداقل سه عنوان کتاب با موضوع دفاع مقدس و دست‌آوردهای چهل‌ساله شهرستان تفت به‌عمل آید تا این کتاب‌ها در کنگره ملی شهدای استان یزد رونمایی شود.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد در پایان گفت: برنامه‌ریزی لازم جهت تولید حداقل پنج عنوان کتاب، با موضوع شهدا و رزمندگان شهرستان تفت، با همکاری و حمایت فرمانداری تفت به‌عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار