تکریم و معارفه فرمانده جدید انتظامی اشکذر+ تصاویر

آیین تکریم و معارفه فرمانده جدید انتظامی شهرستان اشکذر، با حضور سرهنگ «هاشمی فر» جانشین فرمانده انتظامی استان، «هادی نسب» فرماندار اشکذر، حجت الاسلام «طالبیان» امام جمعه اشکذر و جمعی از پرسنل نیروی انتظامی شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۴۰۸۲۱۸
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۷ - 30July 2020

به گزارش دفاع‌پرس از یزد،آیین تکریم و معارفه فرمانده جدید انتظامی شهرستان اشکذر، با حضور سرهنگ «هاشمی‌فر» جانشین فرمانده انتظامی استان، «هادی نسب» فرماندار شهرستان اشکذر، حجت الاسلام «طالبیان» امام جمعه اشکذر، اعضای شورای تأمین و جمعی از پرسنل نیروی انتظامی شهرستان برگزار شد.

امام جمعه اشکذر با تقدیر از عملکرد نیروی انتظامی در ایجاد امنیت و آرامش در شهرستان گفت: اقتدار، عزت و روحیه خدمت‌رسانی به مردم از جمله ویژگی‌هایی است که در پرسنل نیروی انتظامی نمود عینی دارد.

حجت الاسلام طالبیان، سرهنگ «خدایی» را فردی متدین، ولایی، فعال، تلاشگر و شناخته شده در بین مردم دانست و از زحمات ایشان در حوزه نیروی انتظامی و برقرای امنیت در شهرستان تقدیر و تشکر کرد.

فرماندار اشکذر با تاكيد بر رعايت اخلاق حسنه با مردم در انجام ماموريت‌های نیروی انتظامی گفت: سرهنگ خدایی از فرماندهان بسیجی و خوش اخلاق شهرستان بود که در برخورد با مردم با مهربانی و عطوفت رفتار می‌کرد.

هادی هادی نسب اظهار داشت: سرهنگ «گل‌محمدی» از نیروهای فعال بوده که چندین سال سابقه فعالیت در شهرستان دارد و با توجه به شناخت کاملی که از مجموعه شهرستان دارد می‌تواند مأموریت‌های نیروی انتظامی را به نحو مطلوبی دنبال و اجرایی کند.

وی ادامه داد: در سایه تعامل و همکاری اعضای شورای تأمین و حمایت‌های همه‌جانبه دستگاه قضایی کاهش نسبی وقوع جرائم و در نتيجه آرامش و امنيت پایدار را برای مردم فهیم شهرستان به دنبال داشته است.

فرماندار اشکذر خاطر نشان کرد: با توجه به نزدیکی شهرستان اشکذر به مرکز استان انتظار می‌رود با مساعدت های فرماندهی انتظامی استان بتوانیم با ارتقای سطح امکانات فعلی، شهرستان اشکذر حامی و پشتیبان مناسبی برای مأموریت‌های مرکز استان باشد.

جانشین فرمانده انتظامی استان گفت: نیروی انتظامی امروز با بهره گیری از نیروی انسانی مومن، متعهد و کارآمد به دنبال تحقق منویات فرماندهی معظم کل قوا و برقراری امنیت و آرامش پایدار در کشور است.

سرهنگ محمدرضا هاشمی‌فر تصریح کرد: بدون شک مشارکت مسئولان و مردم با مجموعه نیروی انتظامی در راستای ارتقاء احساس امنيت در جامعه مهم است و می‌تواند بستر و زمینه را برای شناسايی تهديد و آسيب‌ها و برنامه‌ریزی مقابله با این تهدیدها فراهم کند.

وی ایمان، اقتدار، هوشیاری و ارتقا بینش بصیرتی کارکنان را از جمله ویژگی‌های نیروی انتظامی دانست و افزود: نیروی انتظامی بر مبنای این چهار ویژگی و با رویکرد مردم محوری به مردم خدمت خالصانه و صادقانه می‌کند.

در پایان این جلسه از زحمات جناب سرهنگ «علیرضا خدایی» تقدیر و سرهنگ دوم «مهدی گل‌محمدی» به عنوان فرمانده جدید انتظامی شهرستان اشکذر معرفی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار