آیت‌الله عبادی:

سلطه نظامی استعمار مقدمه نفوذ بر جامعه است

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی گفت: سلطه نظامی استعمار مقدمه نفوذ در ملت‌ها است تا پس از آن بتوانند بر روی اندیشه، فکر، عقیده و رفتار مردم تسلط پیدا کنند.
کد خبر: ۴۰۸۲۲۶
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۱ - 30July 2020

سلطه نظامی استعمار مقدمه نفوذ بر جامعه استبه گزارش دفاع‌پرس از بیرجند، آیت‌الله «سیدعلیرضا عبادی» نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی در دیدار با جمعی از طلاب فعال در حوزه مهدویت ضمن تسلیت ایام شهادت امام محمدباقر(ع) و حضرت مسلم بن عقیل(ع)، اظهار داشت: اگر بنا باشد ارزش و اهمیت کاری را در مقیاس منافع دنیوی و اخروی، مادی و معنوی مشخص کرد، ارزش آن کاری که شما و امثال شما زحمتش را می‌کشید، نسبت به دیگر کارها بسیار بالاتر است.

وی بیان داشت: بر هیچ کسی پوشیده نیست که دشمنان ملت و اسلام، همه گزینه‌ها را بر علیه ما بر روی میز قرار داده‌اند که گوشه‌ای از آن تنها تحمیل جنگ هشت ساله شرق و غرب بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی بود.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با اشاره به اینکه دشمن برای از کار انداختن و سرگردانی مردم صد برابر جنگ نظامی هزینه می‌کند، تصریح کرد: استعمارگران از طریق مواد مخدر، فساد عقیده، فساد اخلاقی به‌دنبال این هستند که بدون هزینه، پیروز جنگ شوند و بر مردم تسلط یابند.

عبادی اضافه کرد: دشمنان می خواهند اراده جامعه را در هم بشکنند و بر جان، مال، ناموس و امکانات مسلط شوند اما اینکه شما وقت، فکر و تلاش خود را در جهت حفظ جامعه بر عقیده حق و همچنین اراده درست براساس قانون، دین و مکتب خرج می‌کنید، کاری بسیار ارزشمند انجام می‌دهید.

وی خطاب به طلاب فعال در حوزه مهدویت، گفت: کار شما، کار انبیا و اولیای الهی است و اقدامات شما همواره با ارزشمندترین کارها رقابت می‌کند و بالاتر از آن‌ها است.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی اضافه کرد: اگرچه شرایط برای شما، همکارانتان و اهل ایمان سخت است و از طرفی نیز بی‌توجهی جامعه به ارزش‌ها وجود دارد اما عالِم هیچ‌گاه به این موارد توجه ندارد و دل خوش نمی‌کند.

عبادی با تأکید بر اینکه بدون علم هیچ کاری نمی‌توان انجام داد، تصریح کرد: باید تلاش کنید و اندیشه و تفکر اسلام را توسعه دهید گرچه شرایط امروز سخت است اما کاری که شما بر روی آن سرمایه‌گذاری کرده و در جهت نجات انسان‌ها گام برمی‌دارید بسیار ارزشمند است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار