فرمانده سپاه پارسیان:

زیرساخت‌های عشایری باید ایجاد و تقویت شود

فرمانده سپاه پارسیان گفت: خدمات سپاه به مردم سیاسی، مذهبی و قومی نیست، نگاه ما کرامت انسان‌هاست.
کد خبر: ۴۰۸۲۴۶
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۰ - 30July 2020

به گزارش دفاع‌پرس از هرمزگان، سرگرد پاسدار مجید رنجبری به همراه مسئول بسیج عشایری و مدیر امور عشایری هرمزگان از وضعیت عشایر سرکوه چاه شنبه و پیگیری روند ساخت آب انبار در روستا،بازدید کردند.

وی با اشاره به تاثیرگذاری نقش عشایر در جامعه، تصریح کرد: عشایر جان بر کف دیروز در بحث ایستادگی و مقاومت در برابر دشمنان ایران اسلامی افتخار آفرینی کردند و امروز نیز در بحث اقتصاد مقاومتی، رونق و جهش تولید با تولید انواع محصولات کشاور‌زی و دامی نقش ویژه‌ای ایفا می‌کنند.

 فرمانده سپاه پارسیان اظهار داشت: جامعه عشایری منطقه سرکوه چاه شنبه در عرصه دامداری ظرفیت های بالایی دارند که می‌توانند در رونق و جهش تولید تاثیرگذار بوده و ما را به تحقق شعار سال نزدیک کند. 

سرگرد رنجبری با اشاره به اینکه دشمن جنگ نرم وحشتناکی را علیه مردم ما آغاز کرده،ادامه داد: باید خرده فرهنگ‌های ناب اسلامی ایرانی کشور را حفظ کرد، خدمات سپاه به مردم سیاسی، مذهبی و قومی نیست و نگاه ما کرامت انسان‌هاست.

وی با بیان اینکه زیرساخت‌های عشایری باید ایجاد و تقویت شود،خاطرنشان کرد: بهداشت و آموزش عشایر بسیار اهمیت دارد، عشایر نیروی کار آماده‌ای دارند و چنانچه مصالح به آنها برسانیم خودشان کاملا پای کار هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار