به مناسبت عید قربان و غدیر صورت می‎گیرد؛

تخفیف 30 درصدی آثار پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی

آثار پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، کانون اندیشه جوان و مؤسسه فرهنگی دانش و اندیشه معاصر به مناسبت ایام عید غدیر با 30 تخفیف و ارسال رایگان عرضه می‌شوند.
کد خبر: ۴۰۸۲۶۱
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۵ - 30July 2020

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، به مناسبت عید سعید قربان و عید غدیرخم سازمان انتشارات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی طرح تخفیف 30% به همراه ارسال رایگان به سراسر کشور برای خریدهای بالای پنجاه هزار تومان از تاریخ 10 مرداد تا 18 مرداد برگزار می‌کند.

نظر به اعلام برگزار نشدن نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برای مقابله با شیوع ویروس کرونا و با توجه به استقبال مخاطبان از نمایشگاه مجازی سازمان انتشارات پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی در ماه مبارک رمضان و ضرورت توجه به تسهیل دسترسی فرهیختگان، اساتید حوزه و دانشگاه، طلاب و دانشجویان و تمام مخاطبان علی‌الخصوص ساکنان سایر استان‌ها و شهرستان‌های سراسر کشور برای دومین بار در سال 1399 طرح تخفیف ویژه از عید سعید قربان تا عید غدیر خم (10 الی 18) مرداد برگزار می‌شود.

تخفیف 30 درصدی آثار پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی

در این طرح امکان ملاحظه و خرید بیش از هزار عنوان از آثار پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، کانون اندیشه جوان و مؤسسه فرهنگی دانش و اندیشه معاصر فراهم شده است.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها