مادر شهید «محمدرضا تیموری»:

پسرم حضور در جبهه‌های حق علیه باطل را وظیفه خود می‌دانست

مادر شهید «محمدرضا تیموری» گفت: محمدرضا به عنوان تنها پسرم بود که بعد از فوت پدرش در جبهه حضور پیدا کرد و به شهادت رسید که این افتخاری برای ما است.
کد خبر: ۴۰۸۳۱۰
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۷ - 30July 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، حجت الاسلام «مظفر سالاری»، مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد یزد به همراه «علی‌اکبر ابراهیمی‌بشکانی» امام جمعه بهاباد و جمعی از مسئولان شهرستان بهاباد در محل دفتر امام جمعه با خانواده شهید «محمدرضا تیموری» دیدار و گفت‌وگو کردند.

مادر شهید تیموری در این دیدار گفت: شهید تیموری حضور خود در جبهه‌های حق علیه باطل را به عنوان وظیفه می‌دانست به من می‌گفت: اگر من در جبهه حضور پیدا نکنم در آن دنیا سربلند نخواهم بود.

این مادر شهید گفت: محمدرضا به عنوان تنها پسرم بود که بعد از فوت پدرش در جبهه حضور پیدا کرد و به شهادت رسید که این افتخاری برای ما است.

خواهر شهید تیموری نیز با اشاره به تأکیدهای این شهید در خصوص حجاب گفت: برادرم همیشه بر حجاب تأکید داشت و برای گریه کردن نیز می‌گفت برای علی اکبر امام حسین (ع) گریه کنید تا دشمن شاد نشویم.

حجت الاسلام مطفر سالاری، مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد نیز در این دیدار با اشاره به برگزاری سه شنبه‌های تکریم گفت: این برنامه به عنوان پنجمین هفته از پاسداشت یاد و خاطره شهدا است که در سراسر کشور و با حضور مسئولان برگزار می‌شود.

وی افزود: این برنامه توسط ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد کشور و با همکاری بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار می‌شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد یزد بیان کرد: گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا به عنوان وظیفه‌ای برای ما است که امیدواریم بتوانیم در سنگر مسجد در این مسیر گام برداریم.

حجت الاسلام سالاری گفت: امروز باید وصیت‌نامه شهدا را سرلوحه کار خود قرار دهیم زیرا می‌تواند مسیر زندگی را برای ما مشخص کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها