استاندار مازندران:

مادران شهدا اسطوره‌های صبر، مقاومت و پایداری هستند

احمد حسین زادگان گفت: مادران بزرگوار شهدا که اسطوره‌های صبر،مقاومت و پایداری هستند، عمر گرانبها و پرثمر خود را در راه پرورش فرزندان غیرتمند و شجاع صرف کردند.
کد خبر: ۴۰۸۳۲۴
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۴ - 30July 2020

مادران شهدا اسطوره‌های صبر و مقاومت و پایداری هستندبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «احمد حسین زادگان» استاندار مازندران با صدور پیامی درگذشت ام الشهیدین حاجیه خانم «لیلا صالحی» مادر گرانقدر، صبور و فداکار شهیدان والامقام «احمدرضا و کریم آزادی کناری» را تسلیت گفت. ‎

در این پیام آمده است:

درگذشت ام الشهیدین، حاجیه خانم «لیلا صالحی» مادر گرانقدر، صبور و فداکار شهیدان والامقام «احمدرضا و کریم آزادی کناری» موجب تالم و تاثر فراوان اینجانب شد.

این بانوی مؤمنه و فداکار و همه شیر زنان و مادران بزرگوار شهدا که اسطوره‌های صبر و مقاومت و پایداری هستند، عمر گران بها و پرثمر خود را در راه پرورش فرزندان غیرتمند و شجاع صرف کردند و عزیزترین ثمرات عمر خویش را با تاسی به حضرت ابراهیم به قربانگاه عشق و ایثار فرستادند که هر کدام با ایثار و شجاعت تمام از کیان ایران اسلامی و دین مبین اسلام حراست کردند و با بذل جان خویش، عزت و سرافرازی را برای این مرزوبوم و ملت عزیز ایران اسلامی به ارمغان آوردند.

اینجانب مصیبت درگذشت بانوی مکرمه و والده ماجده دو شهید گرانقدر «احمدرضا و کریم آزادی کناری» حاجیه خانم «لیلا صالحی» را به محضر حضرت ولیعصر (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، مردم غیور و ولایی استان، خانواده‌های معظم ایثارگران بویژه بیت شریف و معزز آزادی کناری تسلیت می‌گویم و از خداوند سبحان، برای آن فقیده سعیده، رحمت واسعه و آمرزش الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی آرزومندم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها