رئیس شورای راهبردی قرارگاه امام رضا (ع):

جهاد همچنان ادامه دارد

بخشعلی دهقایدی گفت: جهاد و کار جهادی تنها مربوط به زمان جنگ نیست بلکه اکنون نیز جهاد همچنان ادامه دارد.
کد خبر: ۴۰۸۳۳۱
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۸ - 30July 2020

جهاد همچنان ادامه داردبه گزارش دفاع‌پرس  از بوشهر، «بخشعلی دهقایدی» رئیس شورای راهبردی قرارگاه امام رضا استان بوشهر در نشست هم اندیشی قرارگاه امام رضا (ع) استان بوشهر اظهار داشت: جهاد و کار جهادی تنها مربوط به زمان جنگ نیست بلکه اکنون نیز جهاد همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به اهمیت و جایگاه فعالیت تشکلات جهادی و مردمی خاطرنشان کرد: باید از توان مردم برای ارائه خدمات به ملت استفاده کنیم.

دهقایدی با اشاره به اینکه با همه گروه‌های جهادی و کسانی که به مردم خدمت می‌کنند تعامل و همراهی خواهیم داشت، تصریح کرد: دست مودت و همکاری به سمت همه گروه‌های جهادی دراز می‌کنیم.

رئیس شورای راهبردی قرارگاه امام رضا استان بوشهر تاکید کرد: در زمینه خدمات دهی به مردم هیچ تضادی با دولت نداریم و همراه با دولت برای رفع محرومیت تلاش می‌کنیم.

وی تصریح کرد: اگر همه مدیران تفکر جهادی داشتند، با مشکلات امروز کشور روبرو نبودیم. اساس کار ما اعتماد و اعتقاد به جوانان است و تفکر جوانان راهگشای مشکلات خواهد بود.

در این نشست، اعضای شورای راهبردی قرارگاه امام رضا (ع) استان بوشهر و همچنین مسئولان شهرستانی این قرارگاه معرفی و احکام خود را دریافت کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار