مسئول تعلیم و تربیت سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه الغدیر عنوان کرد؛

آموزش ۲۵۱ نفر از دانش‌آموزان یزدی در طرح یاوران ولایت

حجت‌الاسلام والمسلمین «قطبی راوندی» گفت: هر سال ۲۵۱ نفر از دانش‌آموزان یزدی در طرح یاوران ولایت سازمان بسیج دانش‌آموزی سپاه الغدیر استان یزد آموزش‌های لازم  را در زمینه‌های بصیرتی، معرفتی و اخلاقی می‌بینند.
کد خبر: ۴۰۸۳۷۳
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۵ - 31July 2020

حجت‌الاسلام والمسلمین «قطبی راوندی» مسئول تعلیم و تربیت سازمان بسیج دانش آموزی سپاه الغدیر استان یزد در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در یزد، با اعلام خبر فوق اظهار داشت: دانش آموزان بعد از آموزش حضوری دوره پنج روزه، از اول مهرماه پس از ورود به مدرسه، به‌عنوان فرمانده واحد بسیج دانش آموزی در مدارس مشغول به کار می‌شوند.

مسئول تعلیم و تربیت سازمان بسیج دانش آموزی سپاه الغدیر یزد بیان کرد: امسال به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا مجبور شدیم این دوره‌ها را به‌صورت مجازی برگزار کنیم که یکی از این برنامه‌هایی که در این دوره‌ها داشتیم با سالروز عملیات بزرگ «مرصاد» مقارن شد.

راوندی اضافه کرد: در این زمینه از جمعی از اساتید و راویان دفاع مقدس دعوت به عمل آمد تا در جمع دانش آموزان و فرماندهان واحد‌ها به روایت این عملیات تاریخی بپردازند.

وی ادامه داد: با توجه به برگزاری غیرحضوری دوره در سال جاری، اتفاق زیبا و معنوی که در فضای مرکز فرهنگی و هنری دفاع مقدس یزد رخ داد، دعوت از برادر رزمنده حاضر در عملیات مرصاد آقای «کاظم مشهدی‌بافان» بود که در آن زمان مسئولیت حفاظت و اطلاعات گردان را به عهده داشت تا در کنار گلزار شهید گمنام این مرکز کار ضبط و پخش آنلاین دوره صورت گیرد.

مسئول تعلیم و تربیت سازمان بسیج دانش آموزی سپاه الغدیر استان یزد بیان کرد: تشریح کامل این عملیات در حضور فرمانده واحد‌های دانش آموزی توسط رزمنده یزدی انجام شد تا دانش آموزان ضمن آشنایی با چهره منحوس منافقین از نیت پلیدشان که همانا براندازی نظام و انقلاب بود، آگاه شوند.

راوندی با اشاره به اینکه قبل و بعد از روایت‌گری نظرسنجی از دانش آموزان حاضر در این دوره داشتیم، اظهار داشت: ابتدا تعداد اندکی از دانش آموزان از این عملیات آگاهی داشتند، که به مدد الهی پس از این روایت‌گری، جمع کثیری از دانش آموزان با جزئیات این عملیات آشنا شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها