نماینده ولی فقیه در استان بوشهر:

در برابر توطئه‌های دشمن باید اقتصاد مقاومتی را توسعه داد

آیت‌الله «غلامعلی صفایی بوشهری» گفت: باید در برابر توطئه‌های دشمن مقاومت و بر توانایی‌های ملی تکیه کرد و در این راستا اقتصاد مقاومتی را توسعه داد.
کد خبر: ۴۰۸۴۳۵
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۰۰ - 31July 2020

در برابر توطئه‌های دشمن باید اقتصاد مقاومتی را توسعه داد

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، آیت‌الله «غلامعلی صفایی بوشهری» نماینده ولی فقیه در استان بوشهر امروز در نشستی با تبریک آغاز دهه امامت و ولایت، عید سعید قربان  را نماد بندگی، از خودگذشتگی و فداکاری انسان در برابر اراده الهی دانست و اظهار داشت: عید قربان نماد بندگی انسان در برابر خداوند، غلبه بر هواهای نفسانی، قطع ارتباط از تعلقات مادی، دنیوی و قربانی شدن جان و مال در مقابل معیشت باری‌تعالی است.

وی عید غدیر خم را تکمیل کننده رسالت پیامبر گرامی اسلام دانست و گفت: ولایت علی (ع) در راستای تکمیل رسالت حضرت محمد پیامبر عظیم‌الشان اسلام (ص) ابلاغ شد و در این راستا رسالت حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی (ص) تکمیل شد.

امام جمعه بوشهر افزود: در دهه امامت و ولایت یکی از برنامه‌ها، اجرای مرحله دوم رزمایش مواسات و کمک‌های مومنانه است که همکاری خیران و افراد توانمند اقتصادی در این برنامه ضروری است.

صفایی بوشهری اظهار داشت: مردم همیشه در صحنه به کمک‌های مومنانه خود ادامه دهند و در کنار مسئولان به آسیب دیدگان این ویروس مساعدت شود؛ زیرا این یک حرکت انقلابی است انقلابی‌گری به عمل است نه به حرف باید مساعدت‌ها و کمک‌های مومنانه گسترش یابد.

وی با تاکید بر تقویت اتحاد در برابر دسیسه‌های دشمنان تصریح کرد: امر مصلحت الزامی امت اسلامی «وحدت» در برابر تهدیدها و دشمنی‌هایی است که از طرف شیطان مجسم متجاوز و غدار و رژیم جنایتکار صهیونیستی است.

امام جمعه بوشهر حضور آمریکا در منطقه را سبب ویرانی و عقب ماندگی کشورها دانست و تصریح کرد: بی تردید حضور آمریکا در منطقه به زیان ملت های این منطقه و سبب ناامنی و ویرانی و عقب ماندگی کشورها است.

 صفایی بوشهری، با بیان اینکه دشمن دنبال تضعیف روحیه ملت ایران است گفت: دشمن در مقام شکست ایران در سه مقطع کوتاه و میان و بلند مدت و در اندیشه براندازی است و در کنار تحریم به دنبال تحریف نیز است که واقعیات را وارونه جلوه دهند و روحیه مردم را تضعیف کرده و آدرس غلط می‌دهند که در مقابل آمریکا کوتاه آمد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با تاکید بر توجه به حل مشکلات اقتصادی و معیشتی تصریح کرد: باید در برابر توطئه‌های دشمن مقاومت و بر توانایی‌های ملی تکیه کرد و در این راستا اقتصاد مقاومتی را توسعه داد.

وی تصریح کرد: باید مراسم عزاداری حسب دستورالعمل‌های ستاد مبارزه با ویروس کرونا در هر منطقه صورت گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر با تاکید بر تشکیل جبهه مقاومت خبری در برای استکبار جهانی خاطرنشان کرد: بی تردید جهان کنونی دچار تهاجم رسانه‌ای جهان استکبار به ویژه تهاجم خبری است و راه مبارزه با این پدیده ضد انسانی تشکیل جبهه مقاومت خبری در جهان به ویژه جهان اسلام است.

صفایی بوشهری با قدردانی از مدافعان جبهه سلامت به ویژه پزشکان و پرستاران تاکید کرد:به همگان توصیه می‌کنم که مراقبت‌های بهداشتی درباره بیماری ویروس کرونا مراعات و فرهنگ سلامت محوری در تمامی امور در سطح خانواده و جامعه نهادینه کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار