سخنگوی وزارت بهداشت عنوان کرد؛

شناسایی ۲۵۴۸ بیمار جدید مبتلا به کرونا/ بهبودی نزدیک به ۲۶۶ هزار بیمار

سیما سادات لاری از شناسایی دو هزار و ۵۴۸ بیمار جدید مبتلا به ویروس کرونا در کشور خبر داد.
کد خبر: ۴۰۸۵۶۵
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۲ - 01August 2020

شناسایی ۲۵۴۸ بیمار جدید/ بهبودی بیش از ۲۶۵ هزار بیمار مبتلا به ویروس کرونا در کشوربه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «سیما سادات لاری» سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درباره آخرین آمار مبتلایان به ویروس کرونا در کشور اظهار داشت: از دیروز تا امروز و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۵۴۸ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی یک هزار و ۶۷ نفر از آن‌ها بستری شدند.

وی ادامه داد: مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۳۰۶ هزار و ۷۵۲ نفر رسید.

لاری گفت: متأسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۱۶ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جانباختگان این بیماری به ۱۶ هزار و ۹۸۲ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت افزود: خوشبختانه تاکنون ۲۶۵ هزار و ۸۳۰ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: چهار هزار و ۱۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند؛ همچنین تاکنون دو میلیون و ۴۸۲ هزار و ۵۵۳ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

لاری گفت: استان‌های تهران، مازندران، گلستان، فارس، آذربایجان شرقی، اردبیل، اصفهان، البرز، ایلام، خراسان رضوی، کرمان، خراسان شمالی، سمنان، لرستان و هرمزگان در وضعیت قرمز قرار دارند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار