رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان‌شرقی؛

شورای هماهنگی همواره در کنار مردم بوده است

حجت‌الاسلام «برگی» گفت: طی 40 سال گذشته این شورا در لحظات تلخ و شیرین همراه مردم بوده و انسجام مردمی برای آن اهمیت دارد.
کد خبر: ۴۰۸۵۷۶
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۱ - 01August 2020

به گزارش دفاع‌پرس از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام «رسول برگی» در جمع خبرنگاران اظهار داشت: طی 40 سال گذشته این شورا در لحظات تلخ و شیرین همراه مردم بوده و انسجام مردمی برای آن اهمیت دارد.

وی روز 12 فروردین، سوم خرداد، هفتم تیر، هشت شهریور، 17 شهریور، 13 آبان، دهه فجر، 22 بهمن، روز قدس، ولادت حضرت زهرا(س)، روز زن و مقام مادر و ... از جمله مناسبت هایی خواند که شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به عنوان سیاستگذار در کنار حرکت های مردمی انجام وظیفه می کند.

حجت‌الاسلام برگی با بیان اینکه توجه و گرامیداشت مناسبت های اسلامی و انقلابی از وظایف این شورا طبق اساس نامه آن است، تصریح کرد: توجه به حوادث غیرمترقبه و نقش شورا درآن نیز در کنار توجه به مناسبت ها مهم بوده و تلاش کرده با حرکت های مردمی در این خصوص نیز ایفاگر باشد که در روزهای اخیر کرونایی شاهد آن بودیم.

وی کمک های مومنانه را از جمله حرکت های شورا برای دستگیری از نیارمندان با استفاده از ظرفیت خیرین و کمک های مردمی برشمرد و گفت: در مناسبت‌های مختلف با هماهنگی شورا پخت نان صلواتی در برخی مناطق اجرا شده و 40 راس دام سبک و دو دام سنگین در کشتارگاه ذبح، بسته بندی و توزیع شده است.

برگی، توجه به معیشت مردم را جزو وظایف انسانی و اسلامی دانست و تاکید کرد: هرچند این شورا وظیفه سازمانی در این خصوص ندارد ولی با هماهنگی برخی هیئت ها، خیرین و مردم می تواند کمک های مردمی را به دست نیازمندان در مناسبت های مختلف برساند که توزیع بسته های حمایتی در ولادت امام حسن(ع) و نیمه شعبان از آن جمله بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همچنین از تهیه پنج دستگاه وین تی لاتور با لوازم جانبی توسط خیرین با هماهنگی شورا خبر داد و گفت: این دستگاه ها طبق رایزنی های صورت گرفته با علوم پزشکی تبریز تامین و به بیمارستان امام رضا(ع)تبریز اهدا شد.

حجت الاسلام برگی همچنین تامین یکهزار و 300 لباس گان پزشکی توسط خیران با هماهنگی شورا را از دیگر اقدامات شورای هماهنگی تبلیغات استان نام برد که در این لباس ها به کادر درمانی بیمارستان امام رضا(ع) تبریز، مراغه اهر، اسکو و چندین شهر دیگر اهدا شده است.

وی در پایان خاطرنشان ساخت: شورا با وجود کرونا مراسم هم نداشته باشد تعطیل نمی شود چراکه تاکتیک آن فرق می کند و هدف استراتژیکی آن خدمت به مردم است که اکنون در این قالب ها ارائه می شود.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار