سردار عظیمی اعلام کرد؛

آموزش نوین برای رسیدن به پلیس هوشمند در اولویت یگان ویژه

جانشین فرمانده یگان‌های ویژه ناجا گفت: آموزش نوین و به روز در راستای رسیدن به پلیس هوشمند در اولویت یگان‌های ویژه قرار دارد.
کد خبر: ۴۰۸۵۸۲
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۴ - 01August 2020

آموزش نوین برای رسیدن به پلیس هوشمند در اولویت یگان ویژهبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار علی عظیمی جانشین فرمانده یگان‌های ویژه ناجا در حاشیه بازدید از گردان‌های عملیاتی یگان ویژه استان اصفهان، رعایت نظم و انضباط را مهمترین عامل موفقیت در اجرای مأموریت‌ها عنوان کرد و اظهار داشت: رعایت نظم و انضباط در مجموعه نیرو‌های مسلح ضرورتی انکارناپذیر است، شالوده این نظم و انضباط در مجموعه نیروی انتظامی که متولی ایجاد نظم و امنیت در جامعه است، شکل می‌گیرد.

وی در ادامه بازدید از توان عملیاتی یگان ویژه استان اصفهان افزود: از مهم‌ترین اقدامات یگان ویژه در راستای تقویت بنیه نظامی، ارتقا توان جسمی و عملیاتی است، این گونه بازدید‌ها به رفع نواقص و ارتقا سطح آمادگی و توان رزمی نیرو‌ها کمک شایانی می‌کند و انجام این مهم در انجام بهینه و مطلوب مأموریت‌ها تأثیر بسزایی خواهد داشت.

جانشین فرمانده یگان‌های ویژه ناجا آموزش توأم با نظارت را یکی از مهمترین رویکرد‌های تعالی در نیرو‌های مسلح به خصوص یگان‌های ویژه برشمرد و تصریح کرد: آموزش ابزاری است که به وسیله فنون و روش‌های گوناگون فرماندهان را در اداره امور یاری می‌کند، آموزش نوین و به روز در راستای رسیدن به پلیس هوشمند در اولویت یگان‌های ویژه قرار دارد، ما هر چه بتوانیم این امر را در بین کارکنان ترویج دهیم اثرات مطلوب آن را در مأموریت‌ها شاهد خواهیم بود.

سردار عظیمی در بخش دیگری از سخنان خود بیان کرد: آموزش ذهنی و آماده سازی انضباطی و رفتاری کارکنان از اولویت‌ها در موضوع آموزش است، برای رسیدن به این مهم باید از افراد خلاق و ماهر در بخش‌های مختلف آموزشی استفاده شود تا به پلیس حرفه‌ای با مهارت‌های نوین برسیم.

این مقام انتظامی، آموزش مناسب و مستمر را موجب بهره‌وری سازمانی، کاهش هزینه‌ها و افزایش سرمایه‌های اجتماعی عنوان و یادآور شد: هدف ما باید ارتقا توان رزمی و عملیاتی، دانش و مهارت و استانداردسازی رفتار کارکنان و رشد و تعالی فردی آن‌ها در مواجهه با مردم باشد.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار