استاندار کهگیلویه و بویراحمد خبر داد؛

بهره‌برداری فاز نخست پروژه ساماندهی یادمان شهدای گمنام یاسوج در هفته دفاع مقدس

حسین کلانتری از بهره‌برداری فاز نخست پروژه ساماندهی یادمان شهدای گمنام یاسوج در هفته دفاع مقدس خبر داد.
کد خبر: ۴۰۸۶۰۲
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۱ - 01August 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، حسین کلانتری استاندار کهگیلویه و بویراحمد امروز از پروژه ساماندهی و توسعه یادمان شهدای گمنام شهر یاسوج بازدید کرد.

«حسین کلانتری» استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این بازدید با بیان اینکه همه ظرفیت‌های استان را برای ساماندهی یادمان‌های شهدا به کار گرفتیم، اظهار داشت: ساماندهی یادمان شهدای گمنام یاسوج هم از حدود 10 روز پیش به صورت جدی در دستورکار قرار گرفته و مدیران به شکل جهادی پای کار هستند.

وی از بهره‌برداری فاز نخست این پروژه شامل محوطه‌سازی، جاده دسترسی، روشنایی و آب آشامیدنی تا هفته دفاع مقدس خبر داد و افزود: فاز دوم نیز مربوط به  احداث حسینه، سالن‌های جانبی و سایر  امکانات است.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه میزان پیشرفت پروژه ساماندهی یادمان قابل توجه بوده و میزان حضور و فعالیت دستگاه‌ها نیز قابل قبول است، گفت: از مشارکت بخش خصوصی و خیرین برای تسریع در ساماندهی طرح استقبال می‌کنیم.

کلانتری با اشاره به اینکه احداث راه از سمت امامزاده عبدالله در دستور کار شهرداری یاسوج بوده و زیرسازی آن انجام شده است، ابراز کرد: آبفای استان نیز در راستای تامین آب پایدار، حدود پنج کیلومتر عملیات لوله‌کشی را اجرایی کرده است.

وی شرکت برق را مسئول ایجاد برق پایدار و استفاده از برج نوری در این مکان دانست و بیان کرد: راهداری و تیپ ۴۸ فتح استان نیز از ظرفیت ماشین‌آلات خود برای ساماندهی یادمان استفاده می‌کنند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: مسئولیت اصلی کار با شهرداری یاسوج و فرمانداری بویراحمد بوده و نظارت عالیه هم بر عهده معاون عمرانی است.

کلانتری از حضور و تلاش فرماندهی سپاه بویراحمد و سایر دستگاه‌های خدمات‌رسان تقدیر کرد و متذکر شد: هر قدمی که در راه شهدا گام برمی‌دارید قابل تقدیر است و انتظار می‌رود این کار از لحاظ معماری و فنی جز برجسته‌ترین بناهای یادمان‌های شهدا در کشور باشد.

وی با تاکید بر اینکه از همه منابع استفاده خواهیم کرد و اعتبارات جداگانه‌ای نیز برای خرید تجهیزات و تکمیل یادمان تخصیص می‌یابد، ابراز کرد: ۳.۵ میلیارد ریال تخصیص  اولیه برای ساماندهی این طرح در نظر گرفته شده و ۱۰ میلیارد ریال دیگر نیز برای ادامه کار پیش‌بینی شده است. 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: به طور قطع با روحیه جهادی که در مدیران استان وجود دارد به زودی یکی از بهترین بناهای یادمان‌های شهدا در سطح کشور را خواهیم داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار