انعقاد تفاهم‌نامه علمی تحقیقاتی بین ارتش و معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور

تفاهم‌نامه علمی تحقیقاتی بین ارتش جمهوری اسلامی و معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور با حضور فرمانده کل ارتش و معاون علمی و فناوری رئیس جمهور به امضا رسید.
کد خبر: ۴۰۸۷۰۹
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۸ - 02August 2020

امضای تفاهمنامه علمی تحقیقاتی فیمابین ارتش و معاونت علمی و فناوری رییس جمهوربه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، طی مراسمی با حضور امیر سرلشکر «سید عبدالرحیم موسوی» فرمانده کل ارتش و «سورنا ستاری» معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، صبح امروز تفاهم‌نامه علمی تحقیقاتی فی‌مابین ارتش جمهوری اسلامی ایران و معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور، در ستاد ارتش امضا شد.

سرلشکر موسوی در حاشیه امضای این تفاهم‌نامه اظهار داشت: مجموعه نیرو‌های مسلح و ارتش جمهوری اسلامی ایران از قبل هم همکاری‌هایی با معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور داشتند؛ ان‌شاءالله این جلسه و تفاهم‌نامه‌ای که امروز امضا شد، یک جهشی در ادامه این همکاری‌های فی‌مابین، خواهد بود.

وی افزود: این تفاهم‌نامه در حوزه‌های مختلف زمینی، پدافند، هوایی، دریایی و فضایی است که امیدواریم موارد مد نظر معاونت علمی و فناوری رئیس‌جمهور و ارتش جمهوری اسلامی ایران، هم‌جهت بشوند تا بتوانیم پیشرفت‌های خوبی را در آینده نزدیک شاهد باشیم.

در این جلسه، امیر دریادار «سیاری» معاون هماهنگ‌کننده ارتش، امیر سرتیپ «نصیرزاده» فرمانده نیروی هوایی ارتش و تعدادی از معاونان ارتش و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری حضوری داشتند.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار