تجلی نماز ظهر عاشورا در جبهه مبارزه با تکفیری‌ها+ فیلم

شهید «مصطفی صدرزاده» از همرزمان شهید حاج «حسین بادپا» در میدان جهاد سوریه، در خاطره‌ای به بیان سلوک رفتاری این شهید عزیز پرداخته است.
کد خبر: ۴۰۸۸۳۳
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۲۰ - 04August 2020

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، در طول نزدیک به هشت سال جنگ در سوریه علاوه بر رزمندگان مدافعان حرم، فرماندهان باسابقه میدان‌های دفاع مقدس نیز در این جبهه حضور داشتند که تعدادی از آنان نیز به شهادت رسیدند. از جمله این فرماندهان حاج‌حسین بادپا متولد سال ۱۳۴۸ در رفسنجان بود که با شروع جنگ در جبهه مقاومت اسلامی، اگرچه در سنین میانسالی بود و مجروحیت‌های جنگ تحمیلی آزارش می‌داد، به ندای هل من ناصر ینصرنی اهل بیت پاسخ داد و قدم در میدان جنگ سوریه گذاشت و عاقبت در تاریخ ۳۱ فروردین ۹۴ در منطقه درعای سوریه به شهادت رسید و پیکر پاکش مدت‌ها در دست عناصر تکفیری بود تا اینکه به همراه پیکرهای تعداد دیگری از شهدای مدافع حرم مبادله شد و به ایران بازگشت.

خاطره شنیدنی شهید صدرزاده از شهید بادپا+ فیلم

وی از همسنگران و همرزمان قدیمی شهید حاج قاسم سلیمانی بود که بارها حاج قاسم در صحبت‌هایش به خاطرات خود با این شهید اشاره کرده است. شهید بادپا از اولین نیروهای مستشاری بود که برای پایان دادن به حمله تکفیری‌ها در سوریه به این کشور رفت.

شهید مدافع حرم مصطفی صدرزاده در فیلمی خاطره‌ای از شهید بادپا و آرامش قلبی او در معرکه جهاد روایت می‌کند که این فیلم را در ادامه می‌بینید.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها