جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه لرستان:

یادواره‌های شهدا باید از نظر محتوایی تقویت شوند

سردار عباس علیشاهی گفت: با توجه به اهمیت یادواره‌های شهدا در انتقال فرهنگ جهاد و مقاومت، باید تلاش شود از نظر محتوایی برگزاری این یادواره‌ها در کشور تقویت شود.
کد خبر: ۴۰۸۹۰۰
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۳ - 03August 2020

قرارگاه پیشرفت و آبادانی با نگاه جهادی و اعتقادی فعالیت‌های خود را پیش می‌برد

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، سردار «عباس علیشاهی» جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه لرستان در دیدار با سرهنگ «محسن رشیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان اظهار داشت: از جمله اهداف قرارگاه پیشرفت و آبادانی همکاری با نهادهای اجرایی برای توسعه کشور و محرومیت‌زدایی است.

وی گفت: قرارگاه پیشرفت و آبادانی در هیچ شرایطی دست از تلاش و پیشرفت برنداشته و با نگاه جهادی و اعتقادی و تعامل با مجموعه‌های مختلف تاکنون اقدامات موثری در راستای آبادانی و پیشرفت کشور انجام داده است.  

جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه لرستان افزود: ما در حوزه کاری خود از تمام ظرفیت‌های این قرارگاه، به هر نحوی که بتوانیم، در جهت حفظ نام و یاد شهدا و  ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان همکاری خواهیم کرد.

یکی از مسائل مورد بحث در این جلسه برگزاری یادواره‌های شهدا بود که علیشاهی در خصوص همکاری در برگزاری یادواره‌های شهدا نیز قول مساعد داد و بیان داشت: با توجه به نقش یادواره‌های شهدا در انتقال فرهنگ جهاد و مقاومت باید تلاش شود  از نظر محتوایی برگزاری این یادواره‌ها در کشور تقویت شود.

در این نشست قرار شد در جلسه‌ای به صورت مبسوط به نحوه همکاری قرار گاه پیشرفت و آبادانی سپاه لرستان و اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان بیشتر پرداخته شود و خواسته‌های اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس لرستان از قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان نیز به‌ صورت کتبی  به سردار علیشاهی ارائه شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار