معاون روابط عمومی سپاه الغدیر یزد:

رزمایش مواسات نماد ایثار و احساس مسئولیت ملت ایران است

سرگرد محمد برزگر رزمایش مواسات را نماد بارز ایثار و احساس مسئولیت ملت ایران در قبال یکدیگر دانست.
کد خبر: ۴۰۸۹۸۳
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۳۸ - 03August 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد،  سرگرد «محمد برزگر»، با اشاره به اهمیت مشارکت اقشار مختلف مردم در مرحله دوم رزمایش مواسات، اظهار داشت: این مهم برابر ابلاغ رهبر انقلاب اسلامی به منظور کمک به نیازمندان و آسیب دیدگان ناشی از شیوع کرونا در سطح کشور انجام می‌شود.

وی افزود: مرحله اول این رزمایش سراسری در استان یزد با مشارکت مطلوب اقشار مختلف و حضور فعالانه اصحاب رسانه برگزار شد که امیدوارم در دومین مرحله از این رویداد جهادی بزرگ هم شاهد حضور فعالانه خبرنگاران و خیران باشیم.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه الغدیر یزد با بیان این‌که مواسات، اصطلاحی ناظر به سبک زندگی اسلامی و از مهم‌ترین وظایف اخلاقی و عاطفی انسان و به معنای همراهی کردن و کمک کردن به برادر مؤمن در همه امور است، گفت: مواسات رکن مهم جامعه‌پردازی اسلامی است.

سرگرد برزگر رزمایش مواسات را نماد بارز ایثار و احساس مسئولیت ملت ایران در قبال یکدیگر دانست و بیان کرد: توجه به نیازمندان و حفظ کرامت افراد در خدمت رسانی، همان ارزش دینی و انسانی انقلاب اسلامی است که امروز با نام رزمایش سراسری مواسات اعلام می‌شود.

وی با بیان این‌که رزمایش سراسری مواسات در استان یزد با مشارکت مردم، روحانیان، سپاه، معتمدین محلات، کمیته امداد، مساجد و ائمه جماعات، خادم یاران رضوی، گروه‌های جهادی و هیئت‌های مذهبی در تمام شهرستان‌ها برگزار می‌شود، تصریح کرد: مرحله دوم رزمایش سراسری مواسات تا ایام ماه محرم ادامه دارد.

این مسئول تبعیت بی‌چون و چرا و به موقع از فرمان، ولی فقیه را لازمه توسعه همه جانبه و ایستادگی در برابر معضلاتی نظیر شیوع کرونا دانست و بیان کرد: تنها راه پیروزی در برابر مشکلات وحدت و همدلی است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این‌که دشمنان دین و نظام اسلامی سعی دارند با شایعه پراکنی ارزش‌های انسانی و دینی نظام اسلامی ایران را کمرنگ کنند، تصریح کرد: حضور گسترده اصحاب رسانه برای انعکاس فعالیت‌های جهادی و خیرخواهان به ویژه رویداد‌هایی نظیر رزمایش سراسری مواسات نقش مهمی در خنثی کردن توطئه‌های شوم استکبار جهانی ایفا می‌کند.

معاون روابط عمومی سپاه الغدیر در پایان رزمایش مواسات را نماد بارز ایثار و احساس مسئولیت ملت ایران در قبال یکدیگر دانست و بیان کرد: توجه به نیازمندان و حفظ کرامت افراد در خدمت رسانی، همان ارزش دینی و انسانی انقلاب اسلامی است که امروز با نام رزمایش سراسری مواسات اعلام می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار