نماینده ولی فقیه در خوزستان:

کمک‌های مومنانه تا زمان ریشه کنی بیماری کرونا ادامه دارد

حجت الاسلام و المسلمین سید محمد نبی موسوی فرد گفت: این کمک‌های مومنانه ادامه دارد و تا زمان ریشه کنی بیماری کرونا در کنار مردم خواهیم بود.
کد خبر: ۴۰۸۹۸۴
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۴ - 03August 2020

کمک های مومنانه تا زمان ریشه کنی بیماری کرونا ادامه دارد

به گزارش دفاع‌پرس از اهواز، حجت الاسلام و المسلمین سید «محمد نبی موسوی فرد» نماینده ولی فقیه در خوزستان امروز در خصوص آغاز گام دوم رزمایش مؤمنانه در خوزستان، اظهار داشت: دهه ولایت، عید سعید قربان و غدیر خم سالروز انتصاب امیرالمؤمنین (ع) به عنوان خلیفه بلافصل و بالحق پیامبر اکرم (ص) را تبریک و تهنیت عرض کرده و امیدوارم که خداوند متعال توفیق تبعیت از فرامین حضرتش را به ما کرامت بفرماید.

وی افزود: استان خوزستان جزو پیشتازان در هشت سال دفاع مقدس است که نیاز بود مردم ولایتمدار در صحنه باشند و در میادین گوناگون خوب درخشیدند و به گونه‌ای که امام راحل فرمودند «خوزستان دین خود را به اسلام ادا کرد».

موسوی فرد در ادامه خبر داد: در زمینه کمک‌های مؤمنانه در مرحله اول که مقام معظم رهبری فرمان صادر کردند تا مردم و دستگاه‌های مختلف برای کمک به نیازمندان به صحنه بیایند، با توجه اینکه بخش قابل‌توجهی از مردم در ایام شیوع بیماری آسیب دیدند باید به شکلی با توجه به اینکه دستور دین است در کنار نیازمندان باشیم که در مقطع اول این اتفاق رخ داد و در نوبت دوم که حضرت آقا دو روز قبل فرمان صادر کردند باز هم خوزستانی ها به میدان آمدند.

امام جمعه اهواز افزود: قرارگاه «امام حسن مجتبی» (ع) متشکل از دستگاه‌های گوناگون مثل مقطع اول برای کمک‌رسانی به میدان آمد و در سطح گسترده‌ای آماده کمک‌رسانی شد و کمک هم فقط در بسته‌های غذایی منحصر نمی‌شود بلکه همان‌طور که در نوبت اول نیازمندان را شناسایی کردیم برای تأمین نیازمندی‌های آنها در صحنه هستیم و در صورت نیاز به سیستم سرمایشی و یا کمک‌هزینه اجاره‌بها نیز همکاری می‌کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان در پایان گفت: این کمک‌ها ادامه دارد و تا زمان ریشه کنی بیماری کرونا در کنار مردم خواهیم بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار