رئیس ستاد مردمی جشنواره ادبی و هنری «حماسه مجنون»:

دفاع مقدس از دوران‌های طلایی و برجسته 40 ساله انقلاب است

عباس دهقان گفت: 40 سال انقلاب اسلامی با حوادث و رخدادهای تاثیرگذاری مواجه شد که دفاع مقدس از دوران های طلایی و برجسته این چهار دهه انقلاب است.
کد خبر: ۴۰۹۱۶۶
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۸ - 04August 2020

دفاع مقدس از دوران های طلایی و برجسته 40 ساله انقلاب است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، «عباس دهقان» رئیس ستاد مردمی جشنواره ادبی و هنری «حماسه مجنون» در آئین رونمایی از پوستر فراخوان دومین جشنواره ادبی و هنری «حماسه مجنون» در حوزه هنری بوشهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: 40 سال انقلاب اسلامی با حوادث و رخدادهای تاثیرگذاری  مواجه شد که دفاع مقدس از دوران های طلایی و برجسته این چهار دهه انقلاب است.

وی با بیان اینکه گنجینه دفاع مقدس تمام نشدنی است گفت: دفاع مقدس هویت یک کشور است.

رئیس ستاد مردمی جشنواره ادبی و هنری «حماسه مجنون» با اشاره به اینکه حماسه مجنون الهام گرفته از روزهای پایانی جنگ است خاطرنشان کرد: حماسه مجنون یک الگو است.

دهقان با بیان اینکه یکی از رویدادهای تاثیرگذار که در طول 30 سال گذشته برگزار شده است گرامیداشت حماسه مجنون است افزود: سال گذشته  از 10 استان 154 اثر هنری و 170 اثر ادبی به جشنواره ارسال شد.

وی در خصوص موضوعات بخش ویژه تصریح کرد: در این بخش سردار شهید «احمد اسدی» (فرمانده شهید)، شهید «عباس شفا خواه» (دانشجوی شهید)، شهید «عبدالرسول حسینی مقدم» (دانش‌آموز شهید)، شهید «غلامرضا کشتکار» (هنرمند شهید) و روایت دلاوری‌های فرماندهان و ایثارگران در حماسه مجنون مربوط می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار