وصیتنامه شهید «علی سلمانی کار»؛

از جوانان می خواهم که در خط امام باشند

شهید «علی سلمانی کار» در قسمتی از وصیتنامه خود آورده است: از جوانان می‌خواهم که به سخنان امام خویش گوش کنند و در خط امام باشند و گرنه گمراهند و خدا برآنان غضب خواهد کرد و در روز محشر با کافران در یک خط خواهند بود.
کد خبر: ۴۰۹۳۹۴
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۵۷ - 05August 2020

از جوانان می خواهم که در خط امام باشند

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، شهید «علی سلمانی کار» در  تاریخ 1318/4/9 در روستای شیخیان شهر خورموج دیده به جهان گشود و در نهم آذرماه سال 60 در منطقه عملیاتی بستان شهد شیرین شهادت را نوشید.

وصیتنامه شهید

بسم رب الشهداء و الصدیقین

ولا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل ا... امواتاً بل احیاء عند ربهم یرزقون.

هرگز مپندارید کسانی که در راه خدا کشته شدند مردگانند ، بلکه زنده اند و در نزد پروردگارشان روزی می خورند.

سلام بر رهبر عظیم الشأن انقلاب نائب بر حق امام زمان(عج)، امام خمینی و سلام بر مومنان و مسلمانان و سلام بر رزمندگان جمهوری اسلامی ایران که در راه خدا جهاد می کنند  و تا آخرین قطره خونشان با کافران و ستمکاران مبارزه می کنند.

 و سلام بر پدر و مادرم که اینطور مرا تربیت کردند تا در راه اسلام جهاد کنم حال که تمام ستمکاران و خونخواهان دنیا برای نابودی اسلام و حمله به کشور اسلامی ایران بسیج شده اند ما تا آخرین قطره خون خویش با آنها مبارزه می کنیم و انشاءا... آنها را نابود خواهیم کرد.

پدر و مادر عزیزم اگر این افتخار بزرگ (شهادت) نصیبم شد هرگز ناراحت نشوید چون خودم از خدا خواسته بودم و هر روز بعد از نمازها از خدا می خواستم که شهادت نصیبم گردد.

 انشاءا... از مادرم می خواهم که در مردن من زینب وار صبر کنند و گریه نکند و من راضیم به رضای خدا هر چه خدا بخواهد همان می شود.

 و از جوانان می خواهم که به سخنان امام خویش گوش کنند و در خط امام باشند وگرنه گمراهند و خدا برآنان غضب خواهد کرد و در روز محشر با کافران در یک خط خواهند بود.

خدایا ما را سرباز خودت قرار ده .

خدایا من روسیاهم و گناهکارم و این بنده ذلیل و گناهکار خودت را ببخش و مرا در صف یاران حسین (ع) قرار بده.

والسلام علی عبادا... الصالحین

علی سلمانی کار فرزند احمد، ساکن خورموج استان بوشهر اعزامی از سپاه پاسداران کنگان و عرض می شود 1500 تومان پول مال پدرم پهلویم است و مبلغ 1000 تومان پول پیدا کردیم و پس از مدتی اگر صاحبش پیدا نشد به حاکم شهر دهید.

امید از خدا دارم که پدرم، مادرم، خواهرانم و برادرانم مرا حلال کنند و دعا برای آخرتم نمایند و از همه اقوام می خواهم که با بچه هایم طوری رفتار نمایند که ذلیل نشوند.

سلامتی همه شما را از خداوند قادر می طلبم.

آمین یا رب العالمین

 انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار