مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان خبر داد؛

برگزاری نخستین جشنواره «ایثار و رسانه» در گیلان

«عبدالله پاکاری» از برگزاری نخستین جشنواره «ایثار و رسانه» در استان گیلان خبر داد و گفت: ایثار و شهادت، ایثار اجتماعی، ایثار کادر درمانی و پزشکی در مبارزه با ویروس کرونا و کمک‌های مومنانه به محرومین و نیازمندان، محورهای جشنواره مذکور هستند.
کد خبر: ۴۰۹۵۴۳
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۴ - 06August 2020

برگزاری نخستین جشنواره «ایثار و رسانه» در گیلان

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از رشت، «عبدالله پاکاری» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان امروز ضمن گرامیداشت 17 مرداد روز خبرنگار و یاد و خاطره شهدای خبرنگار، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را از مهمترین اولویت‌های خبرنگاران عنوان کرد و اظهار داشت: خبرنگاران با فعالیت در عرصه ایثار و شهادت، ایثارگری های شهیدان و ایثارگران سرافراز را به جامعه و به خصوص نسل جوان منتقل می کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان با بیان اینکه رزمندگان در دوران دفاع مقدس رشادت های بزرگی را خلق کردند، افزود: باید این رشادت ها به نحو احسن در جامعه بازگو شود.

«عبدالله پاکاری» رسانه را موثرترین عنصر برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه دانست و تصریح کرد: شهدای ما پیام هایی داشتند که وظیفه اصحاب رسانه انتقال این پیام ها به مردم و مسئولان است.

وی هزینه کردن برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را نوعی سرمایه گذاری دانست و خاطرنشان کرد: برگزاری یادواره های شهدا فرصت بی نظیری برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران گیلان با اشاره به پیوند رسانه با فرهنگ ایثار و شهادت، تاکید کرد: خبرنگارانی که در حوزه ایثار و شهادت فعالیت می‌کنند ترویج‌دهنده سبک زندگی شهدا و ایثارگران هستند.

وی از برگزاری نخستین جشنواره «ایثار و رسانه» به مناسبت چهلمین سال هفته دفاع مقدس در استان خبر داد و تصریح کرد: ایثار و شهادت، ایثار اجتماعی، ایثار کادر درمانی و پزشکی در مبارزه با ویروس کرونا و کمک های مومنانه به محرومین و نیازمندان، محورهای جشنواره مذکور هستند لذا خبرنگاران می توانند آثار تولیدی خود در بازه زمانی اول فروردین تا پایان هفته دفاع مقدس را در محورهای مذکور ارسال کنند.

«پاکاری» خبرگزاری ها، فضای مجازی، مطبوعات و پایگاه های اطلاع رسانی را بخش های مختلف این جشتواره دانست و افزود: علاقمندان به شرکت در جشنواره «ایثار و رسانه» استان گیلان می توانند آثار خود را از اول فروردین لغایت پایان هفته دفاع مقدس به آدرس navideshahed.com/fa/forms/167 ارسال کنند.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار