مدیرکل ارشاد خراسان شمالی خبر داد؛

اهدای ۱۵۰ عنوان کتاب دفاع مقدس به کتابخانه‌های خراسان شمالی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: در سال گذشته یک هزار و ۸۸۲ جلد کتاب با ۱۵۰ عنوان به ارزش ۹۲ میلیون و ۷۴۰ هزار تومان در حوزه دفاع مقدس به کتابخانه‌های استان اهدا شده است.
کد خبر: ۴۰۹۵۴۵
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۹ - 06August 2020

اهدای 150 عنوان کتاب دفاع مقدس به کتابخانه های خراسان شمالیبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس در خراسان شمالی، «حسین فرخنده» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی در مراسم رونمایی از ۴۳ عنوان کتب دفاع مقدس بر تقویت گفتمان دفاع مقدس و مواسات کاری در اجرای فعالیت‌های فرهنگی و هنری با هم افزایی بیشتر تاکید کرد.

وی عنوان کرد: یکی از راهبرد‌های اساسی در اجرای فعالیت‌های فرهنگی و هنری، مشارکت و همکاری است چرا که همکاری‌ها و هم افزایی‌ها به نوعی مشق ایثار به شمار می‌آید.

فرخنده یکی از راهبرد‌ها و رویکرد‌های اصلی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی را حمایت از آثار فرهنگی و هنری در عرصه دفاع مقدس دانست و تصریح کرد: در سال ۹۸ و ۹۹ تعداد ۶۸ عنوان کتاب با یک هزار و ۲۴ جلد از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مورد حمایت قرار گرفت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی همچنین به اهدا کتاب‌هایی در حوزه دفاع مقدس اشاره و اذعان داشت: در سال گذشته تعداد یک هزار و ۸۸۲ جلد کتاب با ۱۵۰ عنوان به ارزش ۹۲ میلیون و ۷۴۰ هزار تومان در حوزه دفاع مقدس به کتابخانه‌های استان اهدا شده است.

فرخنده به اقدامات و فعالیت‌های دستگاه‌های فرهنگی اشاره کرد و گفت: فعالیت‌های خوبی در حوزه دفاع مقدس از سوی دستگاه‌های فرهنگی به انجام رسیده که یکی از راه‌های انتقال فرهنگ دفاع مقدس و مهمترین منبع کتاب‌های حوزه دفاع مقدس هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار