در گلزار شهدای قم صورت گرفت؛

اجرای آیین عقد ازدواج زوج جوان قمی در جوار مزار شهدا + تصاویر

زوج جوان قمی مراسم عقد ازدواج خود را در آستانه عید سعید غدیر و به پاس بزرگداشت مقام شهیدان، در گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) قم اجرا کردند.
کد خبر: ۴۰۹۵۶۷
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۱ - 06August 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، «محمد امین بهارلو» و دوشیزه «دولتی» زوج جوان قمی مراسم عقد ازدواج خود را در آستانه عید سعید غدیر و با هدف ترویج ازدواج آسان و پر از صفا و معنویت، در گلزار شهدای علی بن جعفر (ع) قم و با ادای احترام به مزار مطهر سردار شهید مهدی زین الدین اجرا کردند.

تازه داماد «بهارلو» در این زمینه به خبرنگار دفاع‌پرس در قم گفت: هر زندگی که با نیت الهی و در جوار مزار شهدا شکل بگیرد و از این مکان مقدس آغاز شود، معنوی، سالم، ساده، با بصیرت و با انگیزه و پایدار و در روند چندین دهه زندگی، توام با عطر و بوی شهیدان و عهد و پیمان با آرمان‌های عاشورایی آنان و خدمت بی دریغ به نظام مقدس اسلامی خواهد بود.

مهریه این ازدواج ساده، ۱۴سکه بهار آزادی، ۱۴۰۰۰صلوات و حفظ ۱۴جزء قران کریم تعیین شده و مراسم عقد ازدواج این زوج، با حضور حجج اسلام بهارلو و دولتی والدین زوج که از ایثارگران و جانبازان دفاع مقدس و عضو بسیج حقوقدانان قم می‌باشند، برگزار شد.

اجرای آیین عقد ازدواج زوج جوان قمی در جوار مزار شهدا + تصاویراجرای آیین عقد ازدواج زوج جوان قمی در جوار مزار شهدا + تصاویراجرای آیین عقد ازدواج زوج جوان قمی در جوار مزار شهدا + تصاویراجرای آیین عقد ازدواج زوج جوان قمی در جوار مزار شهدا + تصاویر

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار