راه عبور از تحریم‌ها نگاه به درون و اعتماد به استعدادهای داخلی است

یک نماینده مردم در مجلس معتقد است اگر به استعدادهای داخلی و جوانان کشورمان اعتماد شود راه پیشرفت و عبور از تحریم‌ها هموار خواهد شد.
کد خبر: ۴۰۹۵۸۱
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۰ - 06August 2020

راه عبور از تحریم‌ها نگاه به درون و اعتماد به استعدادهای داخلی استبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، مجتبی یوسفی در گفت‌وگویی، به تاثیر مردمی شدن اقتصاد در جهت رفع تحریم‌های دشمنان علیه کشورمان اشاره کرد و گفت: راه عبور از تحریم‌ها نگاه به درون و اعتماد به استعدادهای داخلی است؛ چرا که ما می‌توانیم با اعتماد به جوانان قله‌های پیشرفت را ترقی کنیم.

وی در ادامه افزود: همچنین لیبرال مسلک‌ها و آنهایی که در فکر توسعه نئولیبرلیسم هستند باید از نگاه وادادگی دست بردارند تا ما مسیری هموار را برای پیشرفت طی کنیم.

این نماینده مردم در مجلس با اشاره به اینکه دولت در این هفت سال اخیر تمام توان خود را روی ارتباط با غرب گذاشته بود، اظهار کرد: متاسفانه در این سالهای گذشته دولت همه توان خود را در یک بخش معطوف کرده بود و آن هم مذاکره و ارتباط با غرب بود.

وی در ادامه افزود: ما با مذاکره و دیپلماسی مخالف نیستیم، اما این که سرنوشت کشور را به ارتباط با غرب و برجام گره بزنیم جای تعجب دارد و همگان هم مشاهده کردند در مسئله برجام با بدعهدی‌های طرف‌های مقابل روبه‌رو شدیم.

یوسفی تاکید کرد: باید اقتصاد را به معنای واقعی به مردم برگردانیم؛ یعنی شرایط تاثیرگذاری را برای مردم، سرمایه گذار و متخصصان داخلی مهیا کنیم؛ در حال حاضر چندین هزارمیلیارد نقدینگی در دست مردم بوده و اگر سیاست‌گذاری صحیح در این راستا ایجاد شود بسیاری از مشکلات کشور حل خواهد شد.

منبع:  خانه ملت

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار