در پیامی؛

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان‌ جنوبی روز خبرنگار را تبریک گفت

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان‌ جنوبی با صدور پیامی ۱۷ مرداد ماه روز خبرنگار را تبریک گفت.
کد خبر: ۴۰۹۶۳۷
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۵ - 07August 2020

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان‌جنوبی روز خبرنگار را تبریک گفتبه گزارش دفاع‌پرس از بیرجند، سرهنگ پاسدار «غلامرضا فلاحی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان‌‌ جنوبی با صدور پیامی ۱۷ مرداد سالروز شهادت شهید صارمی و روز خبرنگار را تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

«ن وَالْقَلَمِ وَ مَا یَسْطُرُونَ»؛ هفدهم مرداد ماه، نکوداشت سالروز شهادت شهید محمود صارمی و همه شهدای خبرنگار نقطه درخشانی در تقویم آگاهی‌بخشی و یادآور اهتمام و مجاهدت انسان‌های شریفی است که در قامت خبرنگاری، رسالت سنگین اطلاع‌رسانی را با نگارش واقعیت‌ها و انعکاس اخبار و رویداد‌ها بر دوش دارند.

روز خبرنگار، روز تجلیل از تلاش‌ها و زحمات کسانی است که در شرایط حساس کشور، چشم بیدار جامعه بوده و همواره در جهت ارتقا و اعتلای سطح آگاهی فرهنگی، سیاسی و ... مردم انقلابی، عاشقانه و از عمق جان فعالیت می‌کنند.

خبرنگاران وجدان بیدار جهان و تصویرگر زمان خویش هستند، زیرا همواره در عمق جامعه زندگی می‌کنند و سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه‌ای، مرهون تلاش‌های شبانه روزی آن‌هاست. خبرنگاران به عنوان دیده‌بانان جامعه در هدایت افکار عمومی نقش مهمی بر عهده دارند و می‌توانند با شناخت انتظارات، خواست‌ها و نیاز‌های مردم و انتقال دو سویه آن بین مردم و مسئولان نقش مهم خود را در تعالی کشور ایفا کنند، تلاش خبرنگاران زمینه‌ساز آگاهی و شفافیت و در نهایت تقویت اعتماد اجتماعی و روحیه امیدواری در جامعه است امری که امروز بیش از گذشته باید به آن پرداخته شود.

خبرنگاران عزیز؛ همانطور که شاهد بوده‌ایم در برهه‌های مختلف از جمله دوران انقلاب، دفاع مقدس و جبهه مقاومت اسلامی، بارها تا پای جان پیش رفته و شهدا و جانبازان گرانقدری را تقدیم راه و رسم گلگون کفنان و آزادگان تاریخ نموده و سرافراز از این عرصه‌ها بیرون آمده‌اند.

در چهلمین سالگرد دفاع مقدس، اینجانب ضمن تبریک و تهنیت این روز بزرگ به جامعه زحمتکش خبرنگاران، امیدواریم در سایه همت و تلاش‌های خالصانه شما و توجه ویژه مسئولان، خبرنگاران به جایگاه و پایگاه مادی و معنوی خود دست پیدا کنند و از اینکه در طول سال با این اداره‌کل در جهت اشاعه فرهنگ عاشورایی دفاع مقدس همکاری صمیمانه و مجدانه دارید، تشکر و قدردانی می‌کنم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها