پیام تسلیت اعضای شورای شهر سوسنگرد در پی درگذشت همسر سردار شهید «علی تجلایی»

اعضای شورای اسلامی شهر سوسنگرد در پی درگذشت همسر سردار شهید «علی تجلایی» پیام تسلیتی صادر کردند.
کد خبر: ۴۰۹۶۴۳
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۰ - 07August 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان‌شرقی، اعضای شورای اسلامی شهر سوسنگرد در پی درگذشت همسر سردار شهید «علی تجلایی» پیام تسلیتی صادر کردند.

متن پیام اعضای شورای شهر سوسنگرد به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

انالله و اناالیه راجعون

درگذشت جانسوز مرحومه مغفوره، الحاجیه خانم «نسیبه عبدالعلی‌زاده» همسر ارجمند و شکیبای سردار رشید سپاه اسلام و انقلاب شهید « علی تجلایی » فرمانده عملیات سپاه و از فاتحان سوسنگرد، سوسنگردی که با نام “شهید علی تجلایی” و مقاومت او به هم گره خورده است، موجب تأسف و تألم فراوان گردید.
خبر درگذشت این بانوی ماجده و اُسوه صبر و استقامت، همسر سرافراز  سردار  رشید اسلام و انقلاب شهید والامقام علی تجلایی،  شیرزنی از نسل دلسوزان انقلاب که نظام مقدس جمهوری اسلامی، خود را مرهون ایثارگری ها و فداکاری های چنین بانوان فعال و دلسوخته ای می داند،  موجب تأسف و تاثر تمامی  اهالی شهید پرور دشت آزادگان گردید.

بدینوسیله  این ضایعه دردناک را به محضر مبارک مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا ( مدظله‌العالی )، مردم غیور و انقلابی استان آذربایجان شرقی و خانواده مکرم آن مرحومه، تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای وی رحمت واسعه الهی و همنشینی با حضرت فاطمه زهرا (س) و برای بازماندگان و داغدیدگان معزز، صبر و شکیبایی و سکینه قلبی مسئلت می‌نمائیم.

شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر سوسنگرد

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها