پیام تبریک صمیمانه فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی به مناسبت روز خبرنگار

سردار «خرم» با صدور پیامی، روز خبرنگار را به اصحاب رسانه و خبر تبریک گفت.
کد خبر: ۴۰۹۶۴۶
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۱ - 07August 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از آذربایجان‌شرقی، سردار «عابدین خرم»، فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان‌شرقی با صدور پیامی، روز خبرنگار را به اصحاب رسانه و خبر تبریک گفت.

متن پیام سردار خرم بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

امسال روز خبرنگار با عیدالله الاکبر مصادف شده است و این تقارن، تبریک مضاعف می طلبد از این رو به عنوان خادمی کوچک در استان ولایتمدار آذربایجان‌شرقی روز خبرنگار را به اصحاب رسانه صمیمانه تبریک و تهنیت می گویم.

در سالهای گذشته این روز فرصتی بود تا به همت بسیج رسانه در جمع شما عزیزان حضور یافته و با شما به گفتگو بنشینم، اما امسال بخاطر شرایط کرونایی و ضرورت تحدید اجتماعات، واژه ها را سفیر مهر و ارادت قرار میدهم و چند کلامی را با شما خوبان در میان می گذارم.

پر واضح است که امروز جغرافیای جنگ سرزمین ها نیستند، بلکه ذهن و فکر انسان‌ها است، دشمن غدّار جنگ ترکیبی بر علیه ما و ملت های آزاده براه انداخته تا دمینوی شکستها را قطع و آب رفته را به جوی بازگرداند.

در این میان جنگ فرهنگی و رسانه ای یکی از پدیده های متصل به این تهاجم همه جانبه است.

در این نزاع رسانه ای امواجی از شایعات را ایجاد میکنند تا مردم را تحت تاثیر قرار داده و ذهن ها را آنگونه که میخواهند مهندسی کنند.

به فضل الهی تا به امروز نظام اسلامی در تمامی جنبه های مقابله موفق بوده و توانسته در جنبه‌هایی مانند امنیت و جنگ های نیابتی منطقه ای دشمنان را وادار به عقب نشینی کند.

امروز بار سنگین پیروزی در جنگ نرم بر دوش شما روزنامه نگاران و خبرنگاران عزیز است. بی شک امروز بخشی از آرامش روانی جامعه را شما باید بسازید. هم در مقابل جریان تحریف بایستید و هم مشکلات مردم را از مسئولان مطالبه کنید تا زمینه اصلاح کجی ها و رفع کاستی ها فراهم شود و یقیناً از رهگذر اینها "امید" پدید خواهد آمد.

اینجانب از نخستین روزی که به عنوان یک خادم و پاسدار در خدمت مردم شریف آذربایجانشرقی بودم از نزدیک شاهد تلاش خبرنگاران عزیز در اطلاع رسانی دقیق و سریع حوادث مختلف بوده ام. تلاش شما در فرایند آگاهی بخشی به جامعه در موارد مختلف از جمله، دوره کرونا و پوشش اخبار امیدبخش در خاطره تاریخی این استان ماندگار خواهد بود.

یاد و خاطره تمامی شهیدان خبرنگار را گرامی می‌دارم و مجدداً این روز را به شما عزیزان تبریک می‌گویم و قدردان تلاش شما هستم.

سرتیپ دوم پاسدار عابدین خرّم
فرمانده سپاه عاشورا

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها