فرمانده سپاه کربلای مازندران خبر داد؛

توزیع ۷۰۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان شهرستان کلاردشت

سرهنگ «سیاوش مسلمی» از تهیه و توزیع ۷۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۲۱۰ میلیون تومان در بین نیازمندان شهرستان کلاردشت در گام دوم نهضت کمک مومنانه خبر داد.
کد خبر: ۴۰۹۶۸۹
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۱ - 07August 2020

توزیع ۷۰۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان شهرستان کلاردشتبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، سرهنگ پاسدار «سیاوس مسلمی» فرمانده سپاه کربلا عصر امروز در حاشیه افتتاح ۱۲ پروژه محرومیت‌زدایی در کلاردشت در جمع خبرنگاران ضمن تبریک دهه ولایت و فرارسیدن عید سعید غدیر و همچنین تبریک روز خبرنگار با بیان اینکه مردم، ولی نعمت ما هستند، اظهار داشت: همزمان با اجرای گام دوم نهضت کمک مومنانه  ۱۶۵ پروژه محرومیت‌زدایی در استان به بهره برداری می‌رسد و امروز این ۱۲ واحد از پروژه‌ها جزیی از آن است.

فرمانده سپاه کربلا با اعلام اینکه بالغ بر ۹۴۰ میلیون تومان برای ۱۲ پروژه محرومیت‌زدایی کلاردشت هزینه شد، افزود: به حول و قوه الهی در حوزه مسکن سازی محرومین تلاش‌های خوبی صورت گرفته است.

مسلمی در ادامه به اجرای گام دوم نهضت کمک مومنانه هم اشاره کرد و متذکر شد: امروز هم در کلاردشت شاهد تهیه و توزیع ۷۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۲۱۰ میلیون تومان در بین نیازمندان بودیم.

دبیر اجرایی قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) استان مازندران ضمن قدردانی از آحاد مردم که در این امر خداپسندانه شرکت کردند، اضافه کرد: در روز عید قربان هم در شهرستان کلاردشت  به ارزش ۱۲۰ میلیون تومان نذر قربانی بین نیازمندان توزیع شد.

مسلمی در پایان با قدردانی از همه کسانی که در کمک و یاری به نیازمندان در کنار سپاه و بسیج بودند، و با بیان اینکه نهضت احسان و تعاون روحیه امید و کارآمدی نظام  را در جامعه افزایش می‌دهد، خاطرنشان کرد: همه امروز دست به دست هم دادند تا با هم افزایی مشکلات مردم را برطرف کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار