فرمانده سپاه ناحیه بردسکن:

رسانه‌ها رسالت سنگینی در انعکاس دستاوردهای انقلاب اسلامی دارند

سرهنگ علیرضا جنیدی گفت؛ رسانه‌های انقلابی جایگاه ویژه‌ای در قلب مردم ایران دارند و همین امر وظیفه آنها را سنگین‌تر می‌کند؛ بر همین اساس باید حقایق جامعه و دستاوردهای ارزشمند انقلاب را به گونه‌ای بازگو کنند که زمینه سوءاستفاده دشمن در هیچ زمینه‌ای فراهم نشود.
کد خبر: ۴۰۹۶۹۰
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۷ - 07August 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بردسکن، سرهنگ پاسدار «علیرضا جنیدی» فرمانده سپاه ناحیه بردسکن، در جمع خبرنگاران این شهرستان که در آیین پاسداشت «نورمحمد نوری» پیشکسوت عرصه خبر در آرامستان بهشت رضا بردسکن گرد هم آمده بودند، اظهار داشت: نقش و رسالت خبرنگاران برای بیان حقایق با حفظ صداقت و امانتداری نقشی ارزنده و تعیین کننده است.

وی ضمن تبریک روز خبرنگار به تمامی تلاشگران عرصه اطلاع‌رسانی و خبر افزود: در شرایط کنونی رسالت خبرنگاران در بیان مشکلات و آلام مردم بسیار سنگین است.

جنیدی تاکید کرد: رسانه‌های انقلابی جایگاه ویژه‌ای در قلب مردم ایران دارند و همین امر وظیفه آنها را سنگین‌تر می‌کند؛ بر همین اساس باید حقایق جامعه و دستاوردهای ارزشمند انقلاب و نظام اسلامی را به گونه‌ای بازگو کنند که زمینه بدست آمدن فرصت برای یاوه‌گویی و سوءاستفاده دشمن در هیچ زمینه‌ای فراهم نشود.

فرمانده سپاه ناحیه بردسکن بیان داشت: خبرنگاران پیام‌رسان حق و حقیقت هستند ‌و باید جایگاه این قشر زحمتکش حفظ شود. بالاترین ضریب موفقیت خبرنگاران در داشتن آرامش روحی، اجتماعی و معیشتی است تا بتوانند همگام با مسئولان و نظام در مسیر حل مشکلات مردم قلم بزنند.

وی با اشاره به اهمیت و نقش خبرنگاران در بیان مشکلات و کاستی‌های جامعه و همچنین خواسته‌های مردم بیان کرد: گاهی با یک خبر، مشکل چند صد خانواده حل و گاهی اعتباری خاص برای منطقه با یک خبر خوب، مستند و کارشناسی شده اخذ می‌شود که برای نمونه می‌توان به آبرسانی به روستای رسن اشاره کرد.

این مسئول در پایان نصب سردیس و یا نامگذاری یکی از خیابان‌ها و یا میادین شهر بردسکن را به نام مرحوم نوری جهت زنده نگه داشتن نام این پیشکسوت خبر خواستار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها