فرمانده انتظامی استان یزد:

خبرنگاران نقش مهمی در فرهنگ سازی دارند

سردار بهدانی فرد گفت: خبرنگاران در طول سال با آگاهی بخشی و فرهنگ‌سازی نقش بسیار مهمی را در این زمینه ایفا می‌کنند.
کد خبر: ۴۰۹۷۰۴
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۸ - 07August 2020

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، سردار «عباسعلی بهدانی‌فرد» در نشست خبری که به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد یکی از نقش‌های اثرگذار خبرنگاران را پیشگیری از ناهنجاری‌ها و آسیب‌های اجتماعی دانست و اظهار داشت: خبرنگاران در طول سال با آگاهی بخشی و فرهنگ‌سازی نقش بسیار مهمی را در این زمینه ایفا می‌کنند.

فرمانده انتظامی استان یزد با بیان اینکه خبرنگاران باید اخبار دقیق را مخابره کنند افزود: همچنین از دیگر وظایف این قشر، مطالبه گری در چارچوب مقررات است که باید موردتوجه فعالان رسانه‌ای قرار گیرد.

وی تأمین امنیت و آرامش را هدف نیروی انتظامی اعلام کرد و گفت: برای بهبود این وضعیت، رسانه‌ها نیز نقش اثرگذاری دارند که باید با همکاری با یکدیگر این مسئله را به بهترین شکل ممکن به‌پیش ببریم.

بهدانی فرد در ادامه با اشاره به اینکه در سال جاری ۱۸ تن انواع مواد مخدر در استان کشف‌شده است افزود: این میزان کشفیات در مقایسه با مدت‌زمان مشابه در سال گذشته، ۸۰ درصد افزایش را نشان می‌دهد که گویای تلاش و زحمات کادر زحمت‌کش نیروی انتظامی است.

فرمانده انتظامی استان یزد با بیان اینکه در چهار ماه امسال، ۲۲ باند اصلی مواد مخدر متلاشی‌شده است اظهار داشت: این آمار نیز نسبت به سال گذشته با ۲۲ درصد رشد مواجه بودیم.

وی در پایان گفت: در چهار ماه نخست امسال ۳۲۰ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شد که در مقایسه با مدت‌زمان مشابه در سال گذشته، ۶۰ درصد افزایش داشته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار