برگزاری دومین مرحله از رزمایش مومنانه در مهریز

در آستانه عید سعید غدیرخم و در راستای لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی و کمک به نیازمندان اولین نوبت از دومین مرحله رزمایش مواسات و کمک مومنانه در مهریز با محوریت امام جمعه شهرستان اجرا شد.
کد خبر: ۴۰۹۷۰۷
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۸ - 07August 2020

برگزاری دومین مرحله از رزمایش مومنانه در مهریزبه گزارش دفاع‌پرس از یزد، حجت الاسلام «محی الدینی» امام جمعه مهریز در حاشیه اجرای این رزمایش اظهار داشت: با همت و تلاش ناحیه مقاومت بسیج و موسسات خیریه و برخی دستگاه‌ها و نهاد‌های شهرستان اولین نوبت از دومین مرحله رزمایش با تأسی به مولای متقیان حضرت علی (ع) در ایام دهه ولایت و در آستانه عیدسعید غدیرخم اجرا شد.

محی الدینی افزود: در این مرحله از رزمایش تعداد ۴۵۰ بسته معیشتی به ارزش تقریبی ۳۵۰ هزار تومان تهیه شده که هر بسته شامل سیزده قلم جنس از جمله برنج، حبوبات، روغن، قند و شکر، و... است که در اسرع وقت توسط موسسات خیریه و حوزه‌های مقاومت بسیج توزیع خواهد شد.

حجت الاسلام محی الدینی امام جمعه شهرستان نیز ضمن تقدیر و تشکر از اعضای ستاد رزمایش بیان داشت: با اجرای دومین مرحله از رزمایش امید است به یاری خدا و همت موسسات خیریه و نهاد‌های شهرستان این رویه همچنان ادامه داشته باشد و شاهد کمک‌های مومنانه به افراد نیازمند و آسیب دیده در اثر بیماری کرونا باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار