مادر شهیدان «حسنعلی و محمدرضا قدرتی» به فرزندان شهیدش پیوست

حاجیه خانم «طاهره شخصی رضا» مادر بزرگوار شهیدان «حسنعلی و محمدرضا قدرتی»، بر اثر کهولت سن دار فانی را وداع گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.
کد خبر: ۴۰۹۷۱۷
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۱۴ - 07August 2020

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، حاجیه خانم «طاهره شخصی رضا» مادر بزرگوار شهیدان «حسنعلی و محمدرضا قدرتی»، بر اثر کهولت سن دار فانی را وداع گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.

شهید «حسنعلی قدرتی میبدی»

مادر شهیدان «حسنعلی و محمدرضا قدرتی» به فرزندان شهیدش پیوست

شهید حسنعلی قدرتی میبدی در بيست و پنجم بهمن 1340، در محله بشنيغان از توابع شهرستان ميبد به دنيا آمد. پدرش محمدحسين، زيلوباف بود و مادرش طاهره نام داشت. تا پايان دوره متوسطه در رشته حسابداری درس خواند و ديپلم گرفت. او نيز زيلوباف بود. به عنوان پاسدار در جبهه حضور يافت. بيست و دوم تير 1361، با سمت مسئول تعاون گردان نجف اشرف در پاسگاه زيد عراق به شهادت رسيد.

پيكرش مدت‌ها در منطقه برجا ماند پانزدهم خرداد 1375 پس از تفحص در گلزار شهدای زادگاهش به خاک سپردند. برادرش محمدرضا نيز شهيد شده است.

فرازی از وصیت نامه شهید:

خدايا تو می دانی كه من به خاطر تو و برای اعتلاي احكام و فرامين تو كه همان اسلام است به جبهه آمدم پس خدايا ردم مكن و مرا از خود مران كه ما به جز تو كسی را نداريم و مرا شهيد بميران تا شايد خون ناچيزم كمكی كرده باشد برای تداوم انقلاب اسلامی.

مردم مسلمان يک توصيه به شما دارم كه هميشه پيرو خط امام كه همان اسلام است باشيد و رهنمودهای او را با گوش دل بشنويد و عمل كنيد و هيچ وقت از روحانيت مبارز و فداكار جدا نشويد و حامی آنها باشيد.

شهید «محمدرضا قدرتی میبدی»

مادر شهیدان «حسنعلی و محمدرضا قدرتی» به فرزندان شهیدش پیوست

شهید محمدرضا قدرتی میبدی در نوزدهم ارديبهشت 1350، در محله بشنيغان از توابع شهرستان ميبد به دنيا آمد. دانش آموز سوم متوسطه در رشته تجربی بود. به عنوان بسيجی در جبهه حضور يافت. چهارم خرداد 1367، به عنوان تک‌تيرانداز در شلمچه به شهادت رسيد. پيكرش مدت‌ها در منطقه برجا ماند و هشتم مرداد 1374 پس از تفحص در گلزار شهدای زادگاهش به خاک سپردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار