آغاز مرحله دوم رزمایش «کمک مومنانه» در چالوس + تصاویر

به مناسبت دهه امامت و ولایت، مرحله دوم رزمایش نهضت کمک مؤمنانه با حضور خانواده‌های شهدا، نماینده مجلس شورای اسلامی، مسئولین ادارات، گروه‌های جهادی و بسیجیان ولایتمدار با رمز یا امیر المؤمنین (ع) در سپاه شهرستان چالوس آغاز شد.
کد خبر: ۴۰۹۷۷۹
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۶ - 08August 2020

به گزارش دفاع‌پرس از ساری، به مناسبت دهه امامت و ولایت، مرحله دوم رزمایش نهضت کمک مؤمنانه در شهرستان چالوس با حضور خانواده‌های شهدا، نماینده مجلس شورای اسلامی، مسئولین ادارات، گروه‌های جهادی و بسیجیان ولایتمدار با رمز یا امیر المؤمنین (ع) در سپاه شهرستان آغاز شد.

سرهنگ «عابدین داغمه‌چی» فرمانده سپاه چالوس از تهیه هزار و ۹۱۱ بسته حمایتی و ۸۰۰ بسته لوازم التحریر و همچنین ۴۳ کارت هدیه خبر داد که با همت و تلاش مردم، ائمه‌جمعه شهرستان چالوس، هچیرود، مرزن آباد، فرماندار، نهادهای مذهبی، اعضای شورای شهر، و...تهیه شد.

فرمانده سپاه چالوس ضمن تقدیر و تشکر از تمامی خیّران اظهار کرد: با توجه به سخنرانی رهبر معظم انقلاب که باید مواسات و همدلی بین فقرا و نیازمندان ایجاد شود دومین مرحله رزمایش کمک مومنانه با هدف کمک به اقشار نیازمند جامعه و کسانی که بر اثر ویروس کرونا آسیب دیده‌اند، انجام شد و در این مرحله نیز سعی شد در کنار بسته غذایی بسته لوازم التحریر نیز برای دانش آموزان بی‌بضاعت تهیه و تقدیم آنها شود.

در ادامه «محمدعلی محسنی» نماینده چالوس، کلاردشت و نوشهر با حضور در سپاه چالوس گفت: در امر کمک مؤمنانه، بر اهمیت در کنار هم بودن و حفظ وحدت، که به صورت رفتار اجتماعی برای بهبود شرایط سخت اقتصادی که با تحریم‌های آمریکا و شرایط سخت اقتصادی با ورود ویروس کرونا در کشور بیان داشت، شرایطی را فراهم آوردیم تا مردم از این شرایط سخت اقتصادی رهایی پیدا کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار