یادداشت/

خبرنگاران حماسه نگاران خط مقدم در لحظه‎های ایثار هستند

خبرنگاران حماسه نگاران خط مقدم در ثبت لحظه های ایثار هستند کسانی که تا پای جان از آرمان های نظام همچون هشت سال دفاع مقدس و در شرایط کنونی شیوع ویروس کرونا در خط مقدم حضور دارند تا جرعه ای از رشادت های مدافعین وطن را به منصه ظهور گذارند.
کد خبر: ۴۰۹۸۱۰
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۷ - 08August 2020

خبرنگاران حماسه نگاران خط مقدم در لحظه های ایثار هستندگروه استان‌های دفاع‌پرس - عذرا شباب؛ روزگاری جنگی در پهنایی از کره خاکی زمین درگرفت، جنگی که چیزی پس از وقوع انقلاب اسلامی نوپایی با حمایت دول های غربی و عربی شکل گرفت.

جنگی که بر ایران اسلامی خبیثانه تحمیل شد و هزاران کودک و زن و مرد بی گناه را به کام مرگ کشاند، جنگ نابرابر هشت ساله علیه ملت ایران که با رشادت رزمندگان و فرزندان این آب و خاک به شکست دشمن تا دندان مسلح  انجامید.

رژیم بعث نه تنها چندین کشور را در حمایت از خود بسیج کرده بود بلکه ابزار قوی دیگر همچون رسانه ها را نیز به مدد خود آورده بود تا پیروز میدان خیالی خود شود.

 اما خبرنگاران و اصحاب رسانه با بصیرت و دلیرانه با نقش‌آفرینی‌های خود در صحنه های دفاع مقدس با اطلاع‌رسانی های خود با روایت‌های حقیقی اسباب هدایت واقعی افکار عمومی جامعه و جلوگیری از شکل‌گیری شایعه و روایت‌سازی‌های جعلی توسط معاندین و منافقین در جامعه شدند.

در واقع این قشر که در میدان های خط مقدم خود را برای اهداف این انقلاب و انعکاس رشادت های این مرزو بوم داوطلبانه فدا می کردند و به آب و آتش می زدند تا صحنه های عشق و شجاعت رستم گونه رزمندگان به نسل آینده منتقل شود.

سلاحشان قلم و دوربینی بود که به دوش می کشیدند تا صحنه ای از ایثار فرزندان این میهن در قاب یادگار تاریخ  ایران ثبت و ضبط کنند و سندی برای مظلومیت و حقانیت رزمندگان اسلام شود.

خبرنگاران حماسه سازان خط مقدم در ثبت لحظه های ایثار هستند کسانی که بدون هیچ چشم داشتی کفش های پولادین را به پا و ایمان های راسخ خود را در کف دستانشان می گذارند و از آرمان های این نظام در برابر تهاجمان بدخواهان دفاع می کنند.

خاکریز خبرنگاران انقلابی دیروز و امروز دفاع از کیان و ارزش های انقلاب اسلامی است و تا پای جان از این آرمان همچون هشت سال دفاع مقدس و در شرایط کنونی شیوع ویروس کرونا در خط مقدم حضور دارند تا جرعه ای از رشادت های مدافعین وطن و مدافعین سلامت را به منصه ظهور بگذارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها