فلاحی:

رای‌ندادن به مدرس‌خیابانی یعنی اتلاف وقت

نماینده مردم همدان در مجلس شورای اسلامی بهبود امور جاری کشور را در گرو حضور مسوولان جوان، متعهد و با انگیزه دانست.
کد خبر: ۴۰۹۹۲۸
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۷ - 09August 2020

رای‌ندادن به مدرس‌خیابانی یعنی اتلاف وقتبه گزارش دفاع‌پرس، احمدحسین فلاحی، نماینده همدان در خصوص عملکرد حسین مدرس‌خیابانی سرپرست وزارت صمت که اکنون از سوی رییس‌جمهور به‌عنوان وزیر پیشنهادی این وزارتخانه به مجلس پیشنهاد شده است، اظهار داشت: اول از همه باید بگویم که آقای مدرس‌خیابانی فردی جوان است و از نظر من، جوان بودن یک مزیت است، زیرا این‌دست افراد از تحرک بالا و فکر نو برخوردارند که این ویژگی برای اداره مجموعه‌های بزرگ و حساس بسیار ارزشمند است.

وی افزود: آقای مدرس‌خیابانی مدتی کوتاه سرپرست وزارت صمت بودند و صحبت از عملکرد ایشان کمی بی‌معنی است، زیرا زمانی باید کارنامه فردی را بررسی کرد که مدت‌ها فرصت تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی داشته است. اما به‌طور کلی باید عنوان کرد که ایشان در همین مدت کوتاه توانست ثبات را در برخی بخش‌ها ایجاد کند.

سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس تصریح کرد: به‌نظرم با شرایط سخت اقتصادی که کشور دارد و اینکه زمان کاری دولت دوازدهم محدود و کوتاه است، احتمالاً اکثر نمایندگان به آقای مدرس‌خیابانی رای مثبت دهند تا این وزارتخانه به‌طور رسمی متصدی خود را بشناسد و کارها و تصمیمات سرعت بیشتری به خود بگیرد. اگر ایشان رای نیاورد مجدداً رییس‌جمهور باید فردی را سرپرست بگذارند تا وزیر پیشنهادی بعدی معرفی شود و این یعنی اتلاف وقت.

نماینده همدان در پایان و در پاسخ به اینکه اگر آقای مدرس‌خیابانی از مجلس رای اعتماد گرفت چه توصیه‌ای به او دارد؟ گفت: حقیقتاً اوضاع و احوال بازار خودرو و لوازم خانگی بسیار آشفته است. قیمت‌های افسارگسیخته باعث نارضایتی مردم شده است و جا دارد کمیسیون صنایع از وزیر و دولتمردان بخواهد که شفاف توضیح دهند که چه اتفاقاتی در این بازارها رخ داده و قیمت ارز چقدر تاثیر مستقیم در تورم این کالا داشته است. بازار خودرو و لوازم خانگی در کشور اصلاً آبرومندانه و در شان مردم نیست مخصوصاً که اگر جوانی قصد ازدواج داشته باشد باید از این بازار کالاهای اساسی زندگی خود را تامین کند. از این‌رو امیدوارم اگر آقای مدرس‌خیابانی از مجلس رای اعتماد گرفت قاطعانه بر این آشفته‌بازار ورود پیدا کند و تا جایی که توان دارد به بهبود اوضاع کمک کند.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار