دیدار سرادار «پورشمسی» با عوامل صدا و سیمای یزد به مناسبت روز خبرنگار

سرادار «رضا پورشمسی» فرمانده سپاه الغدیر یزد با حضور در صدا و سیمای مرکز یزد از عوامل صدا و سیمای استان به مناسبت روز خبرنگار و عید غدیر خم تجلیل کرد.
کد خبر: ۴۰۹۹۴۰
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۸ - 09August 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، پیش از ظهر امروز یکشنبه 19 مرداد، سردار «رضا پورشمسی» به همراه جمعی از مسئولین سپاه الغدیر استان، با حضور در مرکز صدا و سیمای یزد و واحد خبر با اهدا گل به عوامل این مجموعه، از زحمات آن‌ها تقدیر به‌عمل آورد.

«پهلوانیان» مدیر کل صدا و سیمای مرکز یزد ضمن خیر مقدم به سردار پورشمسی و هیئت همراه از مجموعه خدمات سپاه الغدیر به مردم دارالعباده بخصوص در موضوع قرارگاه مواسات و همدلی و برگزاری رزمایش کمک مومنانه تقدیر و تشکر کرد و گفت: این حرکت و حضور میدانی سپاه، خنثی کننده القائات و تفرقه افکنی دشمن میان مردم و سپاه است.

پهلوانیان با اشاره به شهادت سردار دلها حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: شهادت حاج قاسم سلیمانی، تیر خلاصی به پیکر دشمن برای جداسازی میان مردم و سپاه است.

فرمانده سپاه الغدیر نیز در این جلسه ضمن تشکر از مجموعه عوامل صدا و سیمای یزد و دکتر پهلوانیان برای حضور انقلابی و جهادی در عرصه جبهه رسانه ای با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب بیان کرد:  دریچه رسانه و خبر، یکی از مهمترین مواردی است که می‌تواند باعث تحقق گام دوم انقلاب شود.

وی اضافه کرد: در طول انقلاب اسلامی هر کجا در سایه سار ولایت عمل شد موفق بودیم و هر کجا که فاصله مشاهده شد متاسفانه موفق عمل نشده است.

پورشمسی در ادامه از انعکاس بسیار مناسب رزمایش نهضت کمک مومنانه از صدا و سیمای مرکز یزد تشکر کرد و گفت: صدا و سیما از مجموعه‌هایی است که هنوز حرکت انقلابی خود را حفظ نموده است. 

در پایان جلسه از عوامل صدا و سیمای یزد با اهدا لوح تقدیر و هدیه توسط سردار فرماندهی سپاه الغدیر تجلیل به‌عمل آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار