فرمانده سپاه ناحیه بردسکن مطرح کرد؛

ضرورت تبیین دستاوردهای انقلاب توسط رسانه‌ها

سرهنگ علیرضا جنیدی گفت: تبیین دستاوردهای نظام بعد از انقلاب در رسانه‌ها یک ضرورت انکارناشدنی است، بسیج به عنوان یک نهاد انقلابی در همه صحنه‌ها به تبلور این دستاوردها کمک کرده و این نقش شما رسانه‌ها است که در راستای تقویت این باور و دستاوردها گام بردارید.
کد خبر: ۴۱۰۰۰۴
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۶ - 09August 2020

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بردسکن، سرهنگ پاسدار علیرضا جنیدی ظهر امروز در نشست خبری که در محل دفتر فرماندهی سپاه این ناحیه برگزار شد، اظهار داشت: خبرنگاران باید با رسوا کردن چهره دشمن پیروزی جبهه حق را تقویت کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بردسکن ادامه داد: رسانه‌ها زبان گویای مردم هستند که باید با مطالبه‌گری، تقاضای مردم را به گوش مسؤولان برسانند.

وی با تاکید بر اینکه رسانه‌ها باید دستاوردهای 42 ساله انقلاب را تحلیل کنند، آنها را پل ارتباطی میان مردم و مسؤولان دانست.

جنیدی با اشاره به اینکه خبرنگاران می‌توانند با رسوا کردن چهره دشمنان به پیروزی جبهه حق کمک کنند، اضافه کرد: پوشش رسانه‌ای بسیار خوبی توسط رسانه‌های شهرستان بردسکن در طرح مواسات و همدلی شاهد بودیم، به طوری که یک بازتاب هنرمندانه‌ای شکل گرفت.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بردسکن افزود: عدم استفاده مناسب از فضای مجازی می‌تواند موجب انتشار اخبار کذب شود، نقش خبرنگار خوب در این مسائل نشان می‌دهد، خبرنگاران باید واقع‌بین باشند.

وی بیان کرد: اولین دغدغه یک خبرنگار ارزشی و انقلابی، مکتب محور بودن و اعتقاد به دین مبین اسلام است، او باید فرمایش رهبر معظم انقلاب را مدام رصد و به یک گفتمان تبدیل کند.

جنیدی دیگر شاخصه‌ خبرنگار انقلابی را معنویت‌افزایی دانست و ادامه داد: آرمان‌خواهی، دشمن‌شناسی، قانون‌مداری، بصیرت و دانش‌افزایی دیگر ویژگی‌های یک خبرنگار انقلابی است، خبرنگاران باید در تولید خبر واقع‌بین باشند و در ترویج روحیه امید بکوشند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بردسکن با بیان اینکه خبرنگار آزاد کسی است که مجیزگوی افراد نباشد، بلکه با صلابت در بیان حقایق کار کند، یادآور شد: تبیین دستاوردهای نظام بعد از انقلاب در رسانه‌ها یک ضرورت انکارناشدنی است، بسیج به عنوان یک نهاد انقلابی در همه صحنه‌ها به تبلور این دستاوردها کمک کرده و این نقش شما رسانه‌ها است که در راستای تقویت این باور و دستاوردها گام بردارید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها