مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های بوشهر:

همدلی و مواسات زمینه‌ساز تقویت امید در جامعه است

حجت‌الاسلام عباس دشتی گفت: در این ایام کرونایی که جامعه ما دچار مشکلات اقتصادی است فرصت خوبی برای امتداد همدلی مؤمنانه ملت و رسیدگی به خانواده‌های مستضعف و نیازمند است که همین همدلی و مواسات زمینه‌ساز تقویت امید در جامعه است.
کد خبر: ۴۱۰۱۶۸
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۷ - 10August 2020

همدلی و مواسات زمینه‌ساز تقویت امید در جامعه است

به گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام «عباس دشتی» امروز در نشست دبیران هم‌اندیشی دانشگاه‌های استان که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد اظهار داشت: مخابره پیام غدیر به همه جهانیان از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان بوشهر گفت: مناسبت‌های مذهبی همچون مراسم دهه ولایت و برنامه‌های ماه محرم و صفر بهترین فرصت است که بتوانیم به تمام جهانیان این پیام را مخابره کنیم که باید فقط به خدا توکل کنیم.

وی به اهمیت غدیر اشاره کرد و خاطرنشان کرد: انحراف از غدیر انحراف از همه دین است و در کلمات بزرگان مطرح شده که غدیر الگوی سیاست، اخلاق، اقتصاد و همه حکومت‌ها تا ابد است.

دشتی افزود: امروز می‌بینیم جوامع بشری با پیشرفت در مسائل اقتصادی و به خاطر دوری از غدیر دچار بحران هستند و انقلاب اسلامی ایران که به وسیله فقیه مجاهد پایه‌ریزی شد و به وسیله مردم به پیروزی رسید و قطبی شد در برابر شرق و غرب، در حقیقت زاییده و تداوم ولایت است و با پشتوانه ولایت این نظام پایه‌ریزی شده است.

مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان بوشهر انقلاب اسلامی را در واقع مولود غدیر دانست و گفت: بر همین اساس باید مسئولین و مردم، زندگی‌شان و دیگر مسائل مانند امور فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی را بر اساس الگوی غدیر مطابقت داده و از مبنای آن پیروی کنند.

دشتی با بیان اینکه این خلأهایی که در ابعاد مختلف فرهنگی سیاسی اقتصادی و اجتماعی کشور وجود دارد اگر در مواجهه با آن به مسئله غدیر توجه خاصی می‌شد امروزه شاهد این همه مشکلات در جامعه نبودیم و ما هر چه از غدیر فاصله داشته باشیم مشکلات بیشتر خواهد شد اظهار داشت: در این ایام کرونایی که جامعه ما دچار مشکلات اقتصادی است فرصت خوبی برای امتداد همدلی مؤمنانه ملت و رسیدگی به خانواده‌های مستضعف و نیازمند است که همین همدلی و مواسات زمینه‌ساز تقویت امید در جامعه است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار