مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران بوشهر:

عدم اشتغال فرزندان شهدا و ایثارگران از مهم‌ترین چالش‌هاست

حجت‌الاسلام «ابراهیم تشکری» گفت: مشکل عدم اشتغال فرزندان شهدا و ایثارگران از مهم‌ترین چالش‌ها در امر خدمت‌رسانی به جامعه هدف است درحالی‌که ظرفیت بالای استان بوشهر در زمینه‌ی حل مشکل اشتغال این عزیزان هم غیرقابل‌انکار است.
کد خبر: ۴۱۰۱۷۴
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۴۵ - 10August 2020

مشکل عدم اشتغال فرزندان شهدا و ایثارگران از مهم‌ترین چالش‌هابه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام «ابراهیم تشکری» در نشست پیگیری اشتغال فرزندان شهدا و ایثارگران که با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری بوشهر و مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار شد، اظهار داشت: مشکل عدم اشتغال فرزندان شهدا و ایثارگران از مهم‌ترین چالش‌ها در امر خدمت‌رسانی به جامعه هدف است درحالی‌که ظرفیت بالای استان بوشهر در زمینه‌ی حل مشکل اشتغال این عزیزان هم غیرقابل‌انکار است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر گفت: ضرورت دارد که ظرفیت‌های اشتغال‌زایی مجموعه‌های دولتی و غیردولتی نیز بررسی و از این طریق خانواده شهدا و ایثارگران جویای کار مشغول به کار شوند.

تشکری افزود: مسئولان استان بایستی برای رفع مشکل و موانع اشتغال فرزندان ایثارگران از ظرفیت‌های مختلف ادارات و نهادهای خصوصی و دولتی استفاده کنند.

وی تصریح کرد: مسئولین بنیاد با جدیت پیگیر کاهش آمار بیکاران هستند و جامعه ایثارگری نیز می‌توانند با شرکت در آزمون‌های استخدامی، از فرصت‌های شغلی ایجادشده توسط بخش دولتی بهره‌مند شوند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر ضمن بیان اینکه مهارت و فن آموزی ایثارگران، استفاده از تسهیلات بانکی و جذب در بخش خصوصی هم قابل‌توجه و پیگیری است گفت: با توجه به ظرفیت‌های موجود در استان بوشهر در زمینه‌های نفت، گاز، پتروشیمی، صید و صیادی و نخیلات، می‌توان فرصت‌های شغلی خوبی برای ایثارگران فراهم ساخت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار