برگزاری جلسه متولیان اجرایی یادمان‌های شهدای گمنام جنوب غرب استان تهران

جلسه رئیس اداره حفظ آثار جنوب غرب استان تهران (شهریار) با متولیان اجرایی یادمان‌ها در محل اداره‌حفظ آثار دفاع مقدس شهریار برگزار شد.
کد خبر: ۴۱۰۱۸۱
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۴ - 11August 2020

برگزاری جلسه متولیان  اجرایی یادمان های جنوب غرب استان تهران (شهریار)به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تهران، جلسه «جعفر نایب‌صدری» رئیس اداره حفظ آثار دفاع مقدس جنوب غرب استان تهران با تعدادی از متولیان اجرایی یادمان‌های شهدای گمنام در محل دبیرخانه یادمانهای شهدای گمنام برگزار شد.

در ابتدای این جلسه «نایب‌صدری» ضمن تشکر و قدردانی از زحمات شبانه روزی متولیان یادمان‌های شهدای‌ گمنام اظهار داشت: یکی از وظایف مهم اداره حفظ آثار دفاع مقدس شهریار، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هست که یادمان‌های شهدای گمنام با داشتن پشتوانه قوی مردمی، محلی مناسب برای ترویج این فرهنگ مقدس است که با وجود هجمه قرهنگی وسیعی که بر جوانان این مرز و بوم می‌شود این یادمان‌ها پایگاه مناسبی برای ترویج و هدایت جوانان به ارزش های دفاع مقدس است. که باید به خوبی از این فرصت استفاده کرد.

وی گفت: برای پیشبرد اهداف در حوزه دفاع مقدس، سازمان‌ها و ارگان‌ها ملزم به همکاری و هماهنگی برای ترویج این فرهنگ هستند.

در ادامه این جلسه متولیان یادمان‌ها گزارشی از انجام کارهای فرهنگی، عمرانی و همچنین راجع به مشکلات امور یادمان‌ها و ترکیب هیات امنا ارائه کردند.

در پایان این نشست مقرر شد برای تبادل نظر، همفکری، و استفاده از ظرفیت‌ها این جلسات به صورت مستمر ادامه داشته باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها