مدیرکل صدا و سیمای مرکز خوزستان خبر داد؛

تولید و پخش ویژه برنامه رادیویی «پلاک 40» در صدای مرکز خوزستان

مسلم رحیمی گفت: به منظور گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس ویژه برنامه رادیویی «پلاک 40» را هر پنج‌شنبه شب از ساعت 23 به مدت یک ساعت تولید و از صدای مرکز خوزستان پخش خواهیم کرد.
کد خبر: ۴۱۰۳۲۳
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۱ - 11August 2020

تولید و پخش ویژه برنامه رادیویی «پلاک 40» در صدای مرکز خوزستان

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، «مسلم رحیمی»، مدیر کل صدا و سیمای مرکز خوزستان و مسئول کمیته رسانه‌ای ستاد استانی چهلمین سالگرد دفاع مقدس خوزستان امروز با اشاره به اهمیت بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، اظهار داشت: با توجه به وجود ویروس منحوس کرونا و گرایش به انجام برنامه های مختلف مناسبت‌های گوناگون از طریق رسانه‌ها به خصوص صداوسیما، برنامه‌ریزی‌های خوبی صورت گرفته که بتوانیم چهلمین سالگرد دفاع مقدس را در استان خوزستان به عنوان پایتخت حماسه و جهاد بیش از پیش گرامی بداریم.

وی افزود: به همین منظور ویژه برنامه رادیویی «پلاک 40» را هر پنج‌شنبه شب از ساعت 23 به مدت یک ساعت تولید و از صدای مرکز خوزستان پخش خواهیم کرد.

رحیمی در ادامه با اشاره به اینکه این طرح توسط مرکز خوزستان ارائه شده و با تغییراتی تا پایان سال ادامه می‌یابد، گفت: به همین منظور تمهیدات لازم برای جانمایی ویژه برنامه «پلاک 40» از هفته آینده در کنداکتور پخش مرکز خوزستان انجام می‌شود.

مدیرکل صدا و سیمای مرکز خوزستان با بیان اینکه برنامه مذکور جهت پخش به سایر استان ها نیز از طریق اداره‌کل صدای استان‌ها ارائه شده است، افزود: چهلمین سالگرد دفاع مقدس فرصت ارزشمندی است که به موضوعات مختلف آن به‌طور عمیق پرداخته شود به همین منظور همکاری مناسبی بین معاونت صدای مرکز خوزستان و اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان نیز برقرار شده است تا بهترین و مطلوب ترین محتوای مد نظر در این برنامه رادیویی که قابلیت پخش از طریق سیما را نیز دارد به مخاطب ارائه شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها