فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان:

ولایت مداری سردار شهید «حاج قاسم سلیمانی» باید الگوی همه ما باشد

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: سردار شهید سلیمانی با نگاه ویژه به جایگاه رهبری، همواره تاکید داشت که هرگاه معرفت به ولایت پیدا کنیم، هیچ کس نمی‌تواند به این کشور آسیب برساند و این سد پولادین را بشکند و ولایت مداری شهید سردار حاج قاسم سلیمانی باید الگوی همه ما باشد.
کد خبر: ۴۱۰۳۵۶
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۸ - 12August 2020

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از کرمان، سردار «حسین معروفی» در همایش نقش رسانه در مکتب شهید سلیمانی و بزرگداشت روز خبرنگار با بیان اینکه مکتب شهید حاج قاسم، مکتب عاشورا، حضرت امام (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) است، اظهار داشت: مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی مکتب صداقت، مردم‌داری، عشق به ولایت و وطن است، زیرا وی اجازه نداد دست بیگانه به دامان ناموس این کشور برسد و دست متجاوزان را قطع کرد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه مکتب سردار حاج قاسم، مکتب مردم یاری، مردم نوازی و مکتب اهل بیت (ع) است، افزود: سردار حاج قاسم سلیمانی به تقسیم بندی‌های سیاسی و فرهنگی نمی پرداخت و تاکید می کرد همه فرزندان ایران، فرزندان ما هستند و این همان مکتب حاج قاسم است که باید در جامعه ترویج یابد.

وی با اشاره به اینکه نگاه شهید حاج قاسم نگاه ولایی بود و تنها ولایت را سرلوحه خود قرار داده، بیان داشت: تبیین و تشریح مکتب حاج قاسم باید توسط رسانه‌های زیبا اندیش و زیبا قلم انجام شود، زیرا حاج قاسم مکتبی را دنبال کرد که حضرت امام (ره) آن را ترسیم کرده است.

سردار معروفی با بیان اینکه مکتب حاج قاسم، نسخه شفا بخش است، عنوان کرد: سردار سلیمانی با نگاه ویژه به جایگاه رهبری، همواره تاکید داشت که هرگاه معرفت به ولایت پیدا کنیم، هیچ کس نمی تواند به این کشور آسیب برساند و این سد پولادین را بشکند و ولایت مداری شهید مقاومت باید الگوی همه ما باشد.

وی با بیان اینکه در مکتب شهید حاج قاسم مچ گرفتن نیست، بلکه دست گرفتن است گفت: برای ترویج این مکتب باید همت کنیم و ما نظام ها تعریف کردیم و از نقش رسانه ها انتظار این است نظامات اعتقادی، ادب، عرفان، ایثار و شهادت و...معرفی کند.

این مقام مسئول در ادامه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار و تبریک روز خبرنگار افزود: جهت دهی و بیان حقیقت، امید دادن به جامعه توسط خبرنگاران توفیق است و خبرنگاران در دوران دفاع مقدس حقایق جنگ تحمیلی را به مردم منتقل کرده و برخی از این عزیزان در این راه به شهادت رسیدند.

سردار معروفی با اشاره به جایگاه و رسالت خبرنگاری گفت: اصحاب رسانه با قلم زدن صحیح و درست جامعه را همراه خود می‌کنند و شما در کمک های مومنانه که مردم را برای شرکت در این پویش ترغیب می کنید،همچنین امیدبخشی به مردم یک عبادت محسوب می شود.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان با بیان اینکه دشمن هدف‌گذاری کرده و یکی از آن اهداف جداسازی کشورهای اسلامی از ایران است گفت:جریان و هدف دیگر جریان تحریف است که مقام معظم رهبری فرمودند: اگر جریان تحریف شکست بخورد، قطعاً جریان تحریم هم شکست خواهد خورد، لذا خبرنگاران حقایق انقلاب اسلامی را تبیین و تشریح کنند.

وی با اشاره به برنامه ریزی برای مراسم سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی افزود: برای برگزاری سالگرد سردار سلیمانی ما ۱۰ روز برنامه خواهیم داشت. سردار سلیمانی سیدالشهدای مقاومت است و مسئولیت استان کرمان در همه زمینه‌ها سنگین‌تر است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار