چهل‌سالگی سرو/

برگزاری هم‌اندیشی با جهادگران رونق تولید در چهارمحال و بختیاری

جلسه هم‌اندیشی با جهادگران رونق تولید با حضور فرمانده سپاه قمربنی هاشم (ع) در شرکت شیر و گوشت زاگرس برگزار شد.
کد خبر: ۴۱۰۳۷۴
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۸ - 12August 2020

به گزارش دفاع‌پرس از شهرکرد به نقل از روابط عمومی سپاه قمر بنی هاشم(ع)، جلسه هم اندیشی با جهادگران رونق تولید با حضور سردار «محمدعلی اکبری» فرمانده سپاه قمربنی هاشم(ع) در شرکت شیر و گوشت زاگرس برگزار شد.

در این جلسه که مدیران شرکت شیر و گوشت زاگرس و مدیرکل جهاد کشاورزی استان نیز حضور داشتند، سردار اکبری گفت: رسالت پاسداری ما و رسالت سازمان بسیج مستضعفین محدود به زمان و مکان خاص نیست و هرجایی که نیاز به حضور باشد، سپاه و بسیج در میدان حاضر است.

وی افزود: یکی از مهم ترین موضوعات اقتصادی کشور ما بحث کشاورزی بوده که در دولت های مختلف مورد غفلت واقع شده و آنگونه که باید به آن نپرداخته اند.

فرمانده سپاه قمربنی هاشم (ع) با اشاره به تفاهم نامه های بین وزارت جهاد کشاورزی با سپاه و بسیج، ادامه داد: امیدواریم با تلاش و همکاری به یک خودکفایی در محصولات اساسی کشاورزی و دامی برسیم.

این مسئول با بیان اینکه شرکت شیر و گوشت زاگرس از مجموعه های بسیار تأثیرگذار در کشور است، عنوان کرد: این شرکت با تعداد دام و تولیدات بسیار ارزشمندی که دارد در اقتصاد کشور تأثیرگذار است و بنده از همه شما عزیزان در بحث کمک‌های مؤمنانه و همکاری با گروه های جهادی بسیج تقدیر و تشکر می کنم.

اکبری در ادامه با اشاره به فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی، اضافه کرد: همانگونه که حضرت آقا فرمودند؛ تحریف بیشتر از تحریم تأثیرگذار بوده و من بعنوان یک نیروی نظامی می توانم شهادت بدهم که مجموعه نیروهای نظامی و در اصل ستاد‌کل نیروهای مسلح هم تحریم را باور کرد و هم بعد از دفاع مقدس تهدیدها را که امروز به یک خودکفایی رسیده است.

وی تأکید کرد: متأسفانه سایر بخش ها این موضوع را توجه نکردند، نه تهدیدها را باور کردند و نه تحریم‌ها را و همواره به امید امروز و فردا نشستند تا صلح شود و ارتباط برقرار شود و تحریم ها برداشته شود.

اکبری با اشاره به بزرگ نمایی‌های انجام شده از تحریم ها، گفت: بعضی از مشکلات وجود دارد، اما همه به تحریم ها مربوط نیست و باید با هم افزایی و استفاده از ظرفیت های موجود در کشور درصدد حل مشکلات برآییم.

تیموری مدیر شرکت شیر و گوشت زاگرس نیز با تقدیر از حضور فرمانده سپاه قمربنی هاشم (ع) و مسئول سازمان بسیج کارگری و مدیرکل جهاد کشاورزی استان در این مجموعه تولیدی، گزارشی از روند فعالیت شرکت را ارائه کرد.

این مسئول گفت: در بحث کرونا نیز با تشکیل گروه‌های جهادی و اعزام به مناطق مختلف شهرستان سامان در موضوع ضدعفونی و پاکسازی معابر و اماکن عمومی مشارکت کردیم و با هماهنگی شبکه بهداشت توانستیم این مناطق را پوشش دهیم.

وی غربالگری سلامت کارکنان شرکت و ارائه بسته‌های بهداشتی و معیشتی به کارگران و حمایت نقدی از آنان را از دیگر اقدامات شرکت شیر و گوشت زاگرس در راستای نهضت کمک مؤمنانه دانست و ادامه داد: در خصوص فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی پیرامون نامگذاری سال 99 به عنوان سال جهش تولید، نیز ما نسبت به سال گذشته حدود 15 تا 20 درصد راندمان تولید شیر را افزایش داده ایم و تولیدات این شرکت از 90 تن در سال گذشته به بالای 105 تن رسیده است.

تیموری با اشاره به تحریم های ظالمانه دشمنان انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: ما علاوه بر افزایش راندمان تولید و تأمین بخشی از شیر مورد نیاز کارخانجات مهم لبنیاتی استان چهارمحال و بختیاری و کشور، یک طرح بادام کاری 40 هکتاری نیز در دست اجرا داریم و در موضوع انتقال جنین از دام هایی که ژنتیک بالایی دارند نیز قراردادی را نهایی می کنیم، که در راستای حفظ ذخایر ژنتیکی کشور انجام می شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها