سردار اشتری:

هوشمندسازی از اولویت‌های پلیس است/ خراسان‌جنوبی امن‌ترین استان کشور

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه هوشمندسازی از اولویت‌های پلیس است، گفت: هوشمندسازی پلیس از سال گذشته در دستور کار قرار گرفته و زیرساخت‌های آن در حال اتمام است و تا پایان سال زیرساخت‌های لازم جهت هوشمندسازی پلیس به اتمام می‌رسد.
کد خبر: ۴۱۰۵۱۵
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۵۴ - 13August 2020

هوشمندسازی از اولویت‌های پلیس است/ خراسان‌جنوبی امن‌ترین استان کشور/// سلام لطفا عکس سایز بگذارید 306 در 184به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، سردار «حسین اشتری» فرمانده نیروی انتظامی امروز در مراسم تودیع و معارفه فرمانده انتظامی خراسان‌جنوبی، اظهار داشت: مردم خراسان‌جنوبی مردمی متدین، ولایی و سختکوش هستند و با وجود فشار‌های اقتصادی و خشکسالی همیشه در پشتیبانی از نظام و مقام معظم رهبری و حضور در صحنه‌های مختلف پیشتاز هستند.

وی با بیان اینکه هوشمندسازی از اولویت‌های پلیس است، بیان داشت: امروز پلیس با فناوری و تکنولوژی‌های روز و با استفاده از ظرفیت نخبگان خود، هوشمندسازی را در دستور کارقرار داده است.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به هوشمندسازی پلیس جمهوری اسلامی ایران، مطرح کرد: نیروی انتظامی تا سال ۱۴۰۰ با هوشمندسازی کامل به یک پلیس در تراز جمهوری اسلامی ایران با تکنولوژی و هوشمند تبدیل خواهد شد.

اشتری خاطرنشان کرد: هوشمندسازی پلیس از سال گذشته در دستور کار قرار گرفته و زیرساخت‌های آن در حال اتمام است و تا پایان سال زیرساخت‌های لازم جهت هوشمندسازی پلیس به اتمام می‌رسد و نیروهایی همچون پلیس راهور که بیشتر در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند در اولویت هوشمندسازی قرار دارند .

وی با تأکید بر اینکه نیروی انتظامی نیز در سال‌های گذشته پیشرفت‌های خوبی در حوزه خدمت‌رسانی به مردم و ارتقای امنیت داشته است، مطرح کرد: پلیس باید در برخورد با کسانی که مخل نظم و امنیت مردم هستند و به حقوق مردم تعدی می‌کنند با اقتدار برخورد کند.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: خراسان‌جنوبی با وجود داشتن ۳۳۰ کیلومتر مرز مشترک با افغانستان و همچنین قرار گرفتن در جایگاه سومین استان کشور به لحاظ پهناوری، استانی با آرامش و نظم خوب است و این آرامش حاکی از حضور و هوشیاری مردم و همت رزمندگان و کارکنان نیروی انتظامی و همه دستگاه‌های امنیتی و قضایی استان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها