معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه قم:

رسانه و خبر زمینه‌ساز ادای تکلیف نسبت به نظام و انقلاب است

«ابوالفضل بهرامی» گفت: رسانه و خبر می‌تواند زمینه‌ساز ادای تکلیف انقلابی نیرو‌های ارزشی نسبت به نظام و انقلاب اسلامی باشد.
کد خبر: ۴۱۰۵۲۰
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۸ - 12August 2020

رسانه و خبر زمینه ساز ادای تکلیف نسبت به نظام و انقلاب استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، «ابوالفضل بهرامی» معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) در بازدید از دفتر خبرگزاری دفاع مقدس در استان قم، اظهار داشت: سپاه پاسداران در طول چندین سال گذشته همواره هدف هجمه‌های ناجوانمردانه دشمنان انقلاب قرار دارد و دشمنان از هر حربه‌ای برای ترور شخصیتی و سرکوب کردن نیرو‌های ارزشی استفاده می‌کنند.

وی با بیان اینکه استان قم از لحاظ فضای رسانه‌ای وضعیت مطلوبتری نسبت به استان‌های دیگر دارد، افزود: به طور قطع موضوع رسانه و خبر در پهنای جنگ نرم نقش گسترده و اثربخشی در خنثی سازی توطئه‌های دشمنان دارد.

بهرامی تاکید کرد: محدودیت‌های کرونایی امسال موجب لغو برنامه‌های عمومی گرامیداشت روز خبرنگار و تقدیر سپاه از خبرنگاران شد، اما دیدار‌های مجزا نیز می‌تواند زمینه‌های گفت‌وگو‌های بهتر و ان‌شاءالله موجبات تقویت بیش از پیش نیرو‌های انقلاب را فراهم آورد تا بتوانیم تکلیفی را که نظام و انقلاب بر دوش ما گذاشته است، بخوبی ادا کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار