فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی:

مبانی دینی و اعتقادی دوران دفاع مقدس برای جوانان تبیین شود

سردار حبیب شهسواری گفت: تدین و دینداری مردم باعث پیروزی و ماندگاری خاطرات دفاع مقدس در اذهان عمومی بوده، بر همین اساس باید تمام مبانی دینی و اعتقادی مردم در آن دوران برای جوانان توضیح و تعریف شود.
کد خبر: ۴۱۰۵۳۷
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۳ - 12August 2020

مبانی دینی و اعتقادی دوران دفاع مقدس برای جوانان تبیین شود

به گزارش دفاع‌پرس از ارومیه، سردار حبیب شهسواری فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی، امروز در جمع مدیران و کارکنان بسیجی ادارات ارومیه، اظهار داشت: دوران دفاع مقدس به عنوان اوج قله انقلاب اسلامی است که تمام عزت، شرف و حیثیت و تمام نقاط مثبت به عنوان ستاره‌های فروزان انقلاب اسلامی در این دوران تشکیل شده است.

وی افزود: دورانی که به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی به عنوان گنج بی پایان شناخته می‌شود، باید از سوی مسئولان و مردم به نیکی شناخته شده و در راستای تعمیق و اعتلای مبانی آن تلاش شود.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی در ادامه با بیان اینکه نقش کلیدی استان باید در دوران دفاع مقدس و نیز دوران حاضر شناسایی شود، عنوان کرد: باید به شاخصه‌های دفاع مقدس دقت شود و در استان ما که دارای ۴۱ سال سابقه دفاع از کیان اسلامی را دارد بازنگری و بازتعریف شود.

وی تصریح کرد: در تمام ادوار انقلاب اسلامی شاهد سلحشوری مردم این استان بوده ایم که در برابر ضدانقلاب و دشمنان ایستاده‌اند و دفاع می‌کنند.

سردار شهسواری ادامه داد: تدین و دین داری مردم باعث پیروزی و ماندگاری خاطرات دفاع مقدس در اذهان عمومی بوده، بر همین اساس باید تمام مبانی دینی و اعتقادی مردم در آن دوران برای جوانان توضیح و تعریف شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، در مورد امنیت پایدار موجود در مرزهای آذربایجان‌غربی، تاکید کرد: نیروهای مسلح اجازه هیچ‌گونه ناامنی در منطقه را نمی‌دهند و برای جان‌فشانی در این مسیر از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنیم.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی بیان داشت: حتی اگر معاندان نظام اسلامی در خیالشان به دنبال ایجاد ناامنی باشند، محکم‌ترین سیلی را به آن‌ها می‌زنیم تا در این زمینه از تفکرات خود نیز پشیمان شوند.

وی در پایان ضمن اشاره به وظیفه مدیران در دستگاه‌های اجرایی و نهادهای مختلف، گفت: ایجاد شور خدمت در کارمندان و نیز تقویت روحیه معنوی در میان کارکنان و ارباب رجوع جزو وظایف اصلی مدیران است که باید در راستای تقویت این موارد تلاش شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار